2020/08/27

Wspomnień czar #6 – najbrzydsze darmówki, które wcisnął nam Stardoll

Kochani, przychodzę do Was z obiecanym tematem. Dzisiaj opowiem Wam o najgorszych gratisach, które dostaliśmy od adminów. Wybór jest oczywiście subiektywny i czekam w komentarzach na Wasze propozycje! 

1. Piękne sukieneczki 

Tylko nie oszukujcie, że nie marzyliście nigdy o takich pięknych sukienkach! Świetne wykonanie, wspaniałe i kreatywne projekty, a do tego niesamowite kolory. A tak na poważnie: te sukieneczki to całkowita porażka. Najgorsza jest chyba ta w dwie gigantyczne kropki – do czego to założyć, z czym połączyć? Pamiętacie te darmówki? Posiadacie je? 

2. Praktyczne dodatki 


Nie wiem nawet, co napisać o tych rzeczach... 
Jestem ciekawa, co kierowało adminami, kiedy tworzyli dla nas ten hełm z rogami – chcieli zrobić z nas wikingów, czy co? A ten zestaw do budowania? Nasz nowy dom wersja Stardoll? Naszyjniki może nie są takie złe, ale ten złoty po nałożeniu na doll robi się ogromny, więc jest praktycznie bezużyteczny. Czapki są też okropne... nie wiem, po co nam to srebrne paskudztwo z tym czubem – może gdyby pozbyć się tego zawijasa, to ta czapka byłaby w miarę znośna. Tej czerwonej niestety chyba nic nie byłoby w stanie uratować. 

3. Torebki 

Ta różowa torebka jeszcze jakoś da radę, ale pozostałe to katastrofa – na doll wyglądają brzydko, są wykonane bardzo źle, a w dodatku po założeniu stają się bardzo nieproporcjonalne. Ta czerwona i niebieska w ręku doll są naprawdę duże i wygląda to po prostu źle. 

4. Ubrania 

Nie pamiętam z jakiej okazji dostaliśmy te ubrania, ale chyba musiała być to jakaś smutna okazja, bo kto daje takie paskudy z jakiegoś wesołego powodu? Chyba raczej po złości i ze smutku. W tym zestawie najgorsza jest spódnica – jakiś gnieciuch przebrzydki. Co sądzicie o tych propozycjach? 

5. Mebelki 


Wybrałam te półeczki i biurko, ponieważ uznałam je za dość niepraktyczne i szpetne. Najgorsze są te zielone – czy to meble do salonu? Czy jakieś ogrodowe? Te czarne jeszcze wyglądają jako tako, ale biurko prezentuje się nieciekawie i dość tanio. 

6. Dekoracje 

Czasami odnoszę wrażenie, że admini specjalizują się w rozdawnictwie brzydkich rzeczy. Zebrałam dla Was najgłupsze pierdoły, którymi nas obdarowali. Czy ktoś naprawdę chciałby umieścić te rzeczy w swoim domku? Ja może jedynie butelki, ale pozostałych rzeczy raczej nie.

7. Róże 

Ta wielka róża wygląda dość groźnie, prawda? Co do tych małych: uważam, że takie prezenty są dość niestosowne. Być może ktoś nie ma mamy lub taty i może mu się zrobić przykro po otworzeniu takiego podarunku. Wiem, że pewnie przesadzam, ale po prostu tak czuję. Co Wy o tym sądzicie? 

8. Piła motorowa 

Myślę, że to jedna z najbardziej absurdalnych darmówek. Naprawdę ktoś kiedyś z tego skorzystał? Trochę niepokojący przedmiot, prawda? 

9. Kung Fu Panda 


To może nie byłaby zła rzecz, gdyby nie to okropne logo filmu animowanego. Myślę, że ten mebel znalazłby zastosowanie w pokojach w stylu azjatyckim, ale przez ten napis wygląda po prostu karykaturalnie. 

10. Sofa


Nie wiem jak Wy, ale ja nie widzę tego mebla w swoim mieszkaniu. Wygląda dość dziwnie i czuję się jakoś niekomfortowo, kiedy na niego spoglądam. 

Kochani, to wszystko, co przygotowałam na dzisiaj. Jeżeli chcielibyście, żebym odkopała dla Was jeszcze więcej paskudnych darmówek, dajcie znać. 
Miłego dnia! 



13 komentarzy:

  1. Ta gigantyczna róża wygląda jakby jakiś grafik za dużo czegoś wciągnął xD
    Większość z tych rzeczy faktycznie jest paskudna i tylko robi tłok w szafie/ schowku. Osobiście lubię zestaw do remontów (kas i pas), to była jakaś mini kolekcja w Plazie. Posiadam jeszcze t-shirt, torebkę, a spodenki sprzedałam czego teraz żałuję. Dobrze mi się to kojarzy :)
    Zastanawiam się czy komukolwiek udało się wykorzystać te "meble".
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak zawsze super post i nic tylko chcieć tego więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiałam się czytając post, przez Twoje podejście i opisy haha
    Uważam, że niektóre rzeczy można wykorzystać i nie będzie wstydu. Piła np. w ogrodzie, ten czarno różowy mebel swego czasu dużo osób miało w użyciu, a niektóre ubrania nie są aż takie straszne i widziałam stylizacje z nimi.
    Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam co najmniej połowę prezentowanych rzeczy. Niektóre są faktycznie paskudne. Nie wiadomo co z nimi zrobić i zaśmiecają tylko schowek. Jednak część idzie wykorzystać. Np. piła. Nie posiadam jej ale w niektórych ,,ogrodowych'' wnętrzach mogłaby się przydać.
    Czarno - różowy mebel przez długi czas był dość ,,modny'' i widziałam go często w użyciu.
    Z niebieską kanapą też widziałam kiedyś mega projekt w stylu nowoczesnym. Jeśli się umie to można coś z tego wyciągnąć.
    Ubrania są mocno średnie ale myślę że można coś z nimi fajnego zrobić i osobiści widziałam (oraz posiadam) dużo brzydsze darmowe ubrania, z którymi absolutnie nic nie da się zrobić.
    Czekam na kolejne posty :-)
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ubrania/ meble rzeczywiście są brzydkie i bezsensowne, ale np. drugą sukienkę można serio fajnie wykorzystać. Co do mebli mi osobiście te biurko, kojarzy się wręcz z domami bogatych architektów:p A tę ogromną róże chciałabym miećXDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta róża była darmówką z okazji Alicji z Krainy Czarów. Udało mi się ją zdobyć. Do niej były dwie albo 3 sukienki. I szczerze mi też się podoba.
      TOLA27555

      Usuń
  6. Torebki i dodatki to zdecydowanie katastrofa - kompletnie niepraktyczne. Mysle, ze z tych sukienek i ubran da sie cos przyzwoitego zrobic ;) chociaz faktycznie wszyscy chyba je trzymaja na dnie szafy xd z mebli zielona polka i biurko maja ptencjal, ale sa fatalnie wykonane :( dekoracje coz... okazjonalne, ale malo potrzebne. Fajny kot byl przy okazji tej wielkiej rozy - prezenty w zwiazku z premiera filmu Alicja w Krainie Czarow. Pila bym niw pogardzil haha troche drastycznych elemntow na halloween by sie przydalo ;)) sofa mi sie podoba, moglbym miec taka w pokoju, wyglada na przytulna. Fajny artykul, mimo wszystko mysle, ze calkiem trafnie dobrane rzeczy do posta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czerwona czapka to fez. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite wspomnienia, aż się łezka w oku kręci :) Co do czego, ostatnią sukienkę posiadam i ostatnio polubiłam - w połączeniu z czarnym luźnym tshirtem i botkami nie wyglądała tak źle. Dużo czasu musiała spędzić w szafie i dużo razy uniknęła zniszczenia w recyklingu zanim w końcu coś wykombinowałam. Bądź co bądź, świetny artykuł, bardzo przyjemnie się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta róża była darmówką w związku z premierą Alicji w krainie czarów Burtona :P osobiście bardzo ją lubię i bardzo często można ją było znaleźć w jednym z moich pokoi - do tej pory trzymam ją z sentymentu :D a co do reszty to istna masakra, admini mogliby sobie darować takie rzeczy xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych wszystkich porażek bronią sie dla mnie torebki. Nie są piekne, nie wiem jak wyglądają na doll, bo ich nie mam niestety :( Co do granatowej kanapy, uh, wygląda ciekawie... Raczej nie prezentuje sie super, ale samo założenie mogło byc dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie które z tych ubrań kiedyś miałam xd potem poszły do wywalenia,dzisiaj nie chciałabym mieć nic z tego :p te bluzki w kwiatki (?) były chyba z jakiegoś gift-o-meter,ta różowa z 50 000 000 to z okazji takiej właśnie liczby graczy na stardoll i te małe buteleczki też xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieska sukienka nie jest taka tragiczna. Pamiętam ją, była z gift-o-metera.
    Nie wiem jakim cudem nie kojarzę w ogóle tych torebek. Z dekoracji większość mam/miałam.
    Z piłą można robić przebrania na Halloween xD


    OdpowiedzUsuń