2020/08/10

HOT OR NOT

Hej, wracamy z Hot or Not! Dzisiaj pod lupę bierzemy stylizacje od: Metalka777, Karolinnaaa2222 i DessWinness. Musieliśmy pominąć w kolejce Paul_97 ze względu na brak stylizacji do oceny. 


Zgadzacie się z naszymi ocenami? : )

A za tydzień sprawdzimy stylizacje od martusia-16, jezuschrystus i czari.9. PS Przepraszam za małe zamieszanie z grafiką, ale nadal się oswajam z bloggerem.  Postaram się następnym razem opublikować wpis z tej serii w lepszym wydaniu bez poprawek ;) 

 

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie w pierwszej stylizacji to właśnie tatuaże robią robotę i tworzą klimat. Absolutne tak dla tatuaży i lekkich stylizacji.

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z oceanami. Dla mnie wygrywa stylizacja od Karolinnaaa2222, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie jakoś żadna nie zachwyciła,w każdej coś mi się nie podoba,ale jak już mam wybierać to ostatnia chyba najlepiej wypadła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ostatnia stylizacja.
    Osobiście kocham tatuaże więc do każdej stylizacji myślę, że pasują - w końcu w realu ich nie zdejmujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Metalką i Rammną, tatuaże dodają mega klimatu w każdej stylizacji, w rzeczywistości też nie ukrywamy ich w lato, czy nie robimy ich pod daną porę roku, a inne wymieniamy:p Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W razie czego moje konto jest znów na stardoll więc możecie ocenić moją stylizację :D a co do tych stylizacji moim faworytem jest Metalka777 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście wybaczcie za problem ale mam parę problemów ze swoim kontem na stardoll i oczywiście ze strony moderacji nie otrzymuję pomocy więc kombinuje jak się da by naprawić usterki na swoim koncie :D

      Usuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe słowa!
    1 i 2 jak najbardziej HOT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do gustu najbardziej mi przypadła pierwsza stylizacja. Czerń z bielą wydaje się nudna, ale wcale tak nie jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje mi się podobają, a najbardziej pierwsza

    OdpowiedzUsuń