2020/08/06

Wspomnień czar #4 – ubraniowe hity z tamtych lat cz. 2

Kochani, bardzo dziękuję za udział w ankiecie. Po prezent zgłosiły się tylko trzy osoby, zachęcam do tego także pozostałych uczestników (nie ma się czego wstydzić). Przesłaliście mi sporo ciekawych pomysłów, które z pewnością wykorzystam. Dziękuję również za ciepłe słowa – robiło mi się cieplej na serduszku, kiedy czytałam komentarze od Was! 

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną porcję mody z tamtych lat. 

1.  Tunika Barbie

Sklep z ubraniami w stylu Barbie cieszył się ogromną popularnością. Ta tunika była jedną z pierwszych rzeczy, którą kupiłam na Stardoll. Wtedy zaopatrzyłam się także w kozaczki z tego sklepu, ale niestety nie mogłam ich znaleźć u nikogo w szafie, a nie chciałabym tutaj wklejać zdjęć, które nie są moją własnością. Nie znam dzisiejszej wartości tego ciuszka. Może Wy mi podpowiecie? 

2.  Różowa sukienka 


Chociaż jest to ubranie zrobione starą techniką, wcale nie należy do unikatów. Ta sukienka była dostępna w Starplazie, kiedy zaczynałam swoją grę, ale nie pamiętam, w którym momencie została wycofana. Co o niej sądzicie teraz? Lubicie starą grafikę? 


3. Spódniczki HB

Nadal uważam, że kolekcje HB z roku 2010 były najładniejszymi kolekcjami z tą metką. Te spódniczki uwielbiam do dziś i czasami zdarzy mi się użyć jednej z nich w swoich stylizacjach. Kiedyś kochaliśmy zestawiać je z bodami z Myszką Minnie. Pamiętacie takie połączenie? 

4.  Kolorowe rajstopy z Fudge


Skradły nasze serca do tego stopnia, że kupowaliśmy je w każdym dostępnym kolorze! Nie wiem, czy rzeczywiście tak nam się wtedy podobały, czy chodziło o to, że kosztowały jedynie 2 Stardollary, ale bezapelacyjnie pokochaliśmy te rajstopki. Dzisiaj uważam, że są straszne... 


5. Biustonosz 


Kiedy nie istniał sklep Stardoll Underneath, ten stanik był istnym wybawieniem – mogliśmy zakładać go pod sukienki z głębszym dekoltem, aby imitował ciało naszej doll. Opowiem Wam o mojej przygodzie z tym cudem: kupiłam go, kiedy miałam 9 lat i byłam pewna, że jest to... pasek do spodni. Coś mi nie pasowało, kiedy go zakładałam i zapytałam kuzynki, czy też ma taki problem. Dopiero ona uświadomiła mi, że to jest biustonosz, a nie żaden pasek. Stardollowa kompromitacja dekady. 

6. Zakolanówki w kropki 


Kiedyś byłam nimi zauroczona, ale od kilku lat po prostu zalegają w mojej szafie. Pamiętam, że spora część użytkowników posiadała te skarpetki, jednak nie wiem, jak jest dzisiaj. Znacie ich wartość? 


7.  Tenisówki 

Cieszyły się ogromną sympatią kilka lat temu – w dodatku ten znaczek Nike! Ja kupiłam je całkiem niedawno, ponieważ dopiero teraz doceniłam ich urok. Wydaje mi się, że były dość długo dostępne w Starplazie i zalegały gdzieś na tyłach Bonjour Bizou. 

8. Skórzana kurtka 

Czy Wy również myśleliście, że ta kurtka sprawi, że będziecie super? Ja byłam tego pewna i uwielbiałam łączyć ją ze skórzaną czapką z Miss Sixty! Dzisiaj nikt nie sądzie, że dzięki temu ciuszkowi będzie fajniejszy, dlatego pozbywamy się go z naszych szaf za niewielkie pieniądze. 

Mam do Was jeszcze jedno pytanie: czy chcielibyście zobaczyć w tej serii jakiś post z dziwnymi / śmiesznymi rzeczami, które robiłam na Stardollu jako dziecko? Niedawno opowiadałam przyjaciółce o moim stardollowym chłopaku i bardzo ją to rozśmieszyło.  Może Wy również chcielibyście poczytać jakieś anegdotki w tym stylu? A może chcecie podzielić się swoimi? Dajcie znać w komentarzach!

To wszystko, co przygotowałam dla Was na dzisiaj. Trzymajcie się cieplutko!


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam starą grafikę, kolelcjonowanie takich rzeczy jest porównywalne cenowo z kolekcjonowaniem torebek. Teraz te ubrania mają o wiele większą wartość. I tak sprzedałam np. buty z rio, które znalazłam za sm za 222sds:) Żałuję, że jako dziecko wiele z takich ubrań sprzedałam w bazarze za kilka sm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też popełniłam ten błąd, ale teraz sprzedaję naprawdę niewiele ubrań w bazarze. Wolę wszystko trzymać w szafie i poczekać aż nabierze wartości 😇

      Usuń
    2. A ja nie czekam bo bym się nigdy nie doczekał. Sprzedaję nawet i za pół ceny i już. stardollowy10

      Usuń
    3. No nie wiem unikaty w bazarku mają okrągłe ceny i Turcy bardzo lubią je kupować - jak je sprzedajesz za pół ceny to robisz błąd, ale graj jak chcesz - chce po prostu dodać że moje zdanie jest by trzymać je tak jak robi to Elizabet bo potem jej się to opłaci ;) Sam nie raz sprzedałem unikaty za bardzo okrągłe ceny i za każdym razem kupowali to Turcy - Więc wiem co mówię :D

      Usuń
  2. Ja nie lubię tych starych grafik , a nawet pozbywam się tych z 2013-2014. Jedynie co zostawiłam z sentymentu to pierwsza rzecz jaką kupiłam w tej grze - czerwoną bluzkę "punk". Pamiętam wszystkie ciuszki, które wymieniłaś, ale dodałabym tutaj taką szarą sukienkę w romby (swego czasu każdy ją chyba nosił ;p), luźne spodnie z fudge z których chyba gatki wystawały ? :D i koniecznie warkocze z evil pandy! (bardzo popularne w czasach kiedy nie było star design hair)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ubrania i dodatki na pewno się pojawią! Planuję wiele części tej serii, bo w przypadku ubrań jest co wspominać :) Dziękuję za sugestie!

      Usuń
  3. Uwielbiam tenisówki z Nike! Jest to jedna z niewielu rzeczy, z których do tej pory mam przyjemność korzystać. Ogólnie nie przepadam za ciuchami starej grafiki, bardzo cenię sobie jakość wykonania ciuchów, większość starych chyba sprzedałam w Bazaarze.
    Z chęcią poczytam o tych śmiesznych rzeczach na SD, bo pamiętam dobrze jak modne były śluby na imprezach xD Sama nigdy w takowych nie brałam udziału, ale może ktoś inny wie jak to było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam te śluby, ale chyba nigdy nie brałam udziału w takiej imprezie :)

      Usuń
  4. miałam te podkolanówki w kropki xd spódniczkę z plecionką HB też,lubiłam ją i faktycznie też ją łączyłam z tym body :D tenisówki mam,raz kupiłam je od kogoś za sd xd ja pamiętam jak kolekcjonowałam HB,miałam tego od groma a później sprzedałam wszystko xd pamiętam nawet taką zieloną kurtkę wojskową i czarną to chyba było bardzo modne na sd,dużo osób je miało :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś kolekcjonowałam HB, ale to było może z 5 lat temu :) Potem sprzedałam większość kolekcji i zostawiłam to, co naprawdę mi się podoba. Teraz ubrania z metką HB nie są już tak wartościowe, więc niektórych rzeczy pozbyłam się na swoją finansową niekorzyść.

      Usuń
  5. Super post i mega że można wrócić do tych starych ciuszków ^^ Oby więcej takich postów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Posty będą pojawiać się raz w tygodniu :) Mam nadzieję, że kolejne również Ci się spodobają.

      Usuń
  6. Spódniczki HB nadal są tak samo fajne i użyteczne jak kiedyś, żałuję, że ich nie mam. Post świetny, pamiętam te wszystkie rzeczy, jestem na SD od 2010r. więc sporo pamiętam, ale też dużo uciekło, bo jednak życie realne zabiera czas i jest ważniejsze, przez to zaglądam na SD z raz w miesiącu, a nadrabiam tu na blogu. Tak czy siak, czekam na anegdoty. I oczywiście na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spódniczki bardzo łatwo znaleźć w bazarku i nie należą do drogich, więc jeżeli chciałabyś je kupić, to śmiało szukaj. Ja niektórych rzeczy też nie pamiętam, bo miewałam drobne przerwy od gry (skradziono mi również konto, ale kiedyś o tym opowiem, bo ta historia to też kosmos). Dziękuję za miłe słowa! Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Kompletnie nie pamietam rzeczy z Barbie.. chyba mnie szal na nie ominal xd w ktorym to bylo roku? :D druga sukienka byla dosyc popularna wsrod graczy bez ss, nie taka zla jak na tamte czasy. Niektórzy sprzedaja ja za sd nawet. Nie kojarze tych spodnic... body faktycznie takie byly, ale chyba tego tez nie pamietam 😂 rajstop chyba kiedys lepszych nie bylo dlatego wszyscy je kochali haha historia z "paskiem" zabawna :D mam te zaklonowki ale z nich nie korzystam... tenisowki sa bardzi ladne, dziwi mnie ze tak jak mowisz byly dlugo dostepne, ja widzialem je tylko na bazarze. Swoja droga czy to inpiracja modelem Nike Cortez? Kurtka okropna ale chyba nadal jest troche warta, w koncu to ta stara grafika :D pamietasz niebieskiego ptaka w zlotej klatce? Tez byl taki prezent kiedys... albo to jak dlugo trwalo odblokowanie kilku pokoi.. nawet bedac ss. Nie bylo na poczatku wszystkich, tylko 4 :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja z Barbie musiała pojawić się w 2009 roku – pamiętam swój pierwszy dzień gry i właśnie ten sklep (leciała w nim taka wesoła muzyczka i wyświetlał się teledysk). Body i spódniczki pojawiły się w podobnym okresie, była to ta sama kolekcja HB (ewentualnie te rzeczy dzielił miesiąc, ale na pewno było to lato 2010 roku). Te tenisówki były na ostatniej stronie Bizou razem z koszulą w kratę, białymi spodniami i takimi klasycznymi jeansami, o których pisałam w poprzedniej części. Niestety nie wiem, czy ich wygląd jest inspirowany tym modelem, ale zawsze mogę poszperać i dać znać w kolejnym poście :) Kurteczka chyba nie jest sporo warta – ja kupiłam ją za niecałe 300 sm :D Pamięta mtego ptaszka! Odblokowywanie pokoi również! Jedno doładowanie to jeden dodatkowy pokój (a pierwsze doładowanie to cztery pokoje). Pamiętam, że zamiast wykończyć porządnie jeden pokój, meblowałam pobieżnie każdy – w efekcie mój apartament wyglądał koszmarnie (i nadal mam w głowie swój pierwszy pokój z czerwonymi ścianami i tym białym darmowym fotelem).

      Usuń