2020/08/18

Stylizacja z darmówką #16

 Hejka! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją stworzoną u Metalka777 z zaproponowaną przez nią darmówką. Sukienka sama w sobie jest ciężka do wystylizowania, głównie przez nadmiar kolorów, które są bardzo wyraziste. Dlatego też postanowiłam uspokoić ją poprzez dodanie stonowanej góry z delikatnym biżuteryjnym akcentem oraz cielistych butów. Aby wszystko ze sobą współgrało dodałam jeszcze pasujące kolorystycznie okulary.

Co myślicie o efekcie końcowym? 













W podziękowaniu za propozycje zostawiłam u Ciebie drobny upominek! 

Jeśli Wy również chcielibyście zobaczyć stylizację z konkretną darmówką to podsyłajcie je w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Sukienka sama w sobie bardzo mi się podoba, a Twoja stylizacja robi z niej coś wspaniałego! Fantastyczna stylizacja, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest bardzo ciekawa, choć trudna. Stylizacja Ci się udała, jest kolorowo, ale nie kiczowato. Ostudzenie tej kiecki było najlepszym rozwiązaniem. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też sukienka się bardzo podoba, żałuję, że jej nie mam. Zgadzam się z komentarzami wyżej, pomysł na jasne, spokojne kolory jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest bardzo ładna,ale mi ta sukienka się nie podoba,jest zbyt kolorowa....poza tym róż i jakieś centki to nie moje klimaty xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi sie ta darmówka, ale ta stylizacja tak. Fajnie, że zestawiłaś ją z czymś neutralnym, aby uspokoić sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie wykorzystałam tej sukienki, bo nie miałam na nią pomysłu. Tym bardziej podoba mi się Twoja stylizacja, bo świetnie wykorzystałaś tą darmówkę.
    Dziękuję bardzo za upominek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne wykorzystanie sukienki, tak jakby zyskała klasy. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest okropnie wykonana. Szkoda, bo mogłaby być całkiem zacna.
    Stylizacja fajna, poradziłaś sobie bardzo dobrze z tą darmówką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka nie podoba mi sie, stylizacja nie jest w moich klimatach, ale uwazam ja za udana. Dobey pomysl na uspokojenie tej sukienki bezowymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń