2020/08/07

#duet

Witam w obiecanym przeze mnie duecie! Jest to tymczasowa seria i będę w niej prezentować moje ulubione kombinacje dwóch wybranych rzeczy, oczywiście w dwóch stylizacjach. Dzisiaj będzie to połączenie szpilek Asymetrical Patent Leather Point Heels z MSW (15 sd) ze skarpetkami Finishet Black Socks z Vinyl (60 sc). Podobne można znaleźć z metką Limited Edition (Minty Net Socks Pump) lub Velvet Orchid (Finishet High Boots). Zestawienie nieco odważne, kiedyś kabaretki były głównie kojarzone z paniami lekkich obyczajów. Na szczęście trochę się w modzie zmieniło i siateczkowe skarpetki przestały być synonimem wulgarnego wyglądu. Każdy mój outfit to czarny total look, jednak pierwsza propozycja jest typowo dziewczęca, a druga uwodzicielska, inspirowana stylem Saint Laurent. 


#1: kokarda Archive, torebka Nelly.com, sukienka Vinyl, skarpetki Vinyl, szpilki MSW.

#2: okulary Rio, naszyjnik Saint Laurent Paris Tribute, bluzka Special Offer + Archive, szorty Saint Laurent Paris Tribute, płaszcz + podszewka Basics, torebka Velvet Orchid, skarpetki Vinyl, szpilki MSW.

Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czy podoba Wam się ta seria. 
Zachęcam również do wyrażania opinii na temat outiftów :)

16 komentarzy:

  1. druga stylizacja jest bardzo ładna :) w pierwszej nie podoba mi się ta sukienka,buty takie mam tylko że w wersji białej,jakoś te czarne nie przypadły mi do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie białe okazały się nieco problematyczne, ale też je mam. Dziękuję!

      Usuń
  2. Ja też lubię te skarpetki, ale nigdy nie łączyłam ich z tymi butami, nawet nie posiadam tych szpilek. Stylizacje bardzo mi się podobają – fajnie, że wykorzystujesz rzeczy za Starmonety. Ozdoba we włosach wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, jednak wybieram drugą, jest więcej elementów, co sprawia, że jest ciekawsza. Połączenie szpilek i tych skarpetek- genialne! Bardzo fajnie to wygląda, czekam na więcej postów z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 już w ten piątek będzie kolejny post :D

      Usuń
  4. No i te stylizacje jak dla mnie strzał w 10 :D Eleganckie ale również nie przesadzone ^^ Super! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi się ta fryzura w połączeniu z kokardą :D
    Fajne stylizacje, obie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Również uwielbiam tę kokardę w połączeniu z kucykiem! Brakuje mi takich dodatków na sd, fajnie,że ta apaszka tak się dopasowała :)

      Usuń
  6. But+skarpeta wygląda jakby to była całość, taki but dłuższy i mi się podoba. Stylizacje są całkiem spoko, w moim stylu. Dla mnie obie są 10/10.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje mi się podobają, ale druga jest takim majstersztykiem :D ogólnie eleganckie buty + skarpetka kiedyś nie podobały mi się, ale teraz widuje coraz częściej delikatne skarpetki z koronką lub jakimiś botanicznymi wzorami i jest to naprawdę urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam,że dla mnie również mało gustownie kiedyś wyglądało takie połączenie. Dopiero jakoś w tej wersji w miarę mi się podoba. Dziękuję ♥

      Usuń
  8. Bardzo lubię te skarpetki. A w buty ostatnio się zaopatrzyłam, są świetne. Jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza, nie to, że mi się nie podoba, jest ładna, poprawna, ale dla mnie zbyt prosta. Druga stylizacja jest cudowna, zdecydowanie mój faworyt w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój cel z pierwszą :) Miło, że druga się spodobała :)

      Usuń