2020/08/21

#duet

Dzisiejsze stylizacje będą bardzo na czasie. Nie tylko z racji,że sporo użytych rzeczy pochodzi z ostatnich dostaw do Vinyl, ale też z uwagi na wybrane elementy. Są bardzo popularne  zarówno na Instagramie jak i w magazynach modowych. Mam na myśli na przykład: kolczyki z pereł, naszyjnik z medalionem, oversizowe marynarki, kolarki, bransoletki na kostkę i torebka Saddle od Diora. Jak mawiają "Do odważnych świat należy". Myślę, że na dzisiejszy duet w rzeczywistości tylko takie osoby mogłyby się zdecydować. Połączenie oversizowej marynarki z tube top jest lansowane głównie przez modelki i fashion influencers. Mowa tutaj o takich sławach jak Hailey Bieber, Bella Hadid, Kendall Jenner, Heart Evangelista czy Caroline Daur.


#1: kolczyki Vinyl, marynarka Vinyl, top It Girls, spodnie Archive, torebka Vinyl, sandały Vinyl

#2: okulary It Girls, kolczyki Voile,  naszyjnik Pretty n' Love, marynarka Vinyl, top Rio, szorty Vinyl, siatka It Girls, bransoletki Mr. (x2), klapki Trails

Co sądzicie o modowych trendach na Instagramie? Czy jest lub był taki, który szczególnie Wam się spodobał? Na koniec liczę jeszcze na Wasze opinie :)

16 komentarzy:

  1. Nie kojarzę trendu z IG, który by mnie porwał, chyba, że chodzi o makijaż, prędzej się tym inspiruje :D
    Stylizacje fajne, bardziej podoba mi się pierwsza ze względu na kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka taka sobie. Ogólnie stylizacje dla mnie za 7/10, mam wrażenie jakbym czegoś im brakowało, sama nie wiem, może jakiegoś dodatku, może jakiegoś koloru. Czuję niedosyt. Ale nie są złe, bardziej jak baza do uzupełnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem za bardzo co mozna dodac... wiecej bizuterii? Pasek? Ale czy to nie bedzie przeladowane?

      Usuń
  3. mi ta marynarka się nie podoba,strasznie poszerza doll,jeśli chodzi o stylizacje to również nie przypadły mi do gustu właśnie przez tą marynarkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja uwielbiam te marynarke. Chyba jedna z moich ulubionych rzeczy na sd. Zastapila nawet te biala z Archive xd

      Usuń
  4. pierwsza stylizacja jeszcze może być ale druga to masakra połączenie marynarki z tymi spodniami masakra jedyne co pasuje do tej marynarki to buty nic więcej :( jak dla mnie 5/10

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka średnia. Moim zdaniem źle leży na doll. Stylizacje jak dla mnie po prostu okej. Nic co zachwyca, nie przykuwają mojej uwagi ale też nie są rażąco brzydkie. Styl całkowicie nie dla mnie. 5/10
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką tej marynarki, więc nie będę oceniała stylizacji, ponieważ każda z jej użyciem była i będzie dla mnie nieładna. Nie inspiruję się ślepo trendami z Instagrama – noszę tylko to, w czym rzeczywiście wyglądam dobrze. Stawiam przede wszystkim na własny gust :) Ostatnio spodobały mi się kwadratowe sandałki i malutkie torebeczki. Do tych torebeczek najpierw nie byłam przekonana, ale mama kupiła mi jedną i jakoś je polubiłam.
    Post jest bardzo fajny! Super, że piszesz o swoich inspiracjach – ciekawie się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh te sandalki sa swietne! Chce takie w swojej szafie. Male torebki to cos dla osob, ktore zawsze biora za duzo rzeczy ze soba. Czas sie zmotywowac i zmienic nawyk :D mi tez by sie cos malego przydalo.. jakis porfel do reki/nerka/saszetka? Ciesze siw ze post mimo wszystko sie spodobał :)

      Usuń
    2. Jestem zdania, że nie muszą mi się podobać stylizacje, a jedynie treść, żeby uznać post za udany. Widać, że włożyłeś w to dużo pracy, wszystko jest bardzo staranne i to się chwali! Stylizacja to Twoja wizja, która z różnych powodów może nie być w moim guście, ale fajnie spojrzeć na modę oczami kogoś innego.

      Usuń
  7. zakochałam się w tej marynarce <3
    pierwsza stylizacja super, bardzo mi się podoba połączenie oversize marynata z troszkę szerszymi spodniami dla mnie super, w drugiej stylizacji kolor spodenek mi przeszkadza zamieniła bym je na czarne kolarki czy choćby nawet białe wtedy było by o wiele lepiej, teee beżowe klapeczki cudeńko 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤ wlasnie w tamtym czasie nie mialem jeszcze takich spodenek, ale faktycznie mogłyby niezle pasowac :)

      Usuń
  8. Obie stylizacje mi się podobają, w 100% mój styl, a ta marynarka jest przecudowna. Obecna moda na małe torebki, oversizowe marynarki, sandałki i szerokie, garniturowe spodnie bardzo trafiła w mój gust, osobiście teraz nie wyobrażam sobie założyć żadnych rurekXD Nie zgadzam się tylko z tym, że takie stylizacje w rzeczywistości zakładają tylko odważne osoby/ gwiazdy, ciągle na ulicy widuję dziewczyny ubrane właśnie tak, sama też bardzo podobnie się ubieram. Zależy też gdzie kto mieszka, bo widziałam osoby, które rezygnują ze swojego stylu, bo mieszkają w małych miasteczkach/ wsiach i czują się oceniane, co jest mega słabe i aż ciężko uwierzyć, że dalej są takie sytuacje, że ktoś wręcz boi się ubrać, w to co mu się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal mam mieszane odczucia do tej marynarki, ale druga stylizacja to BOMBA!!! Ta siatka i buty, top i spodenki - wow, kocham to <3

    OdpowiedzUsuń