2020/08/24

Stylizacje za Starmonety #6


Kochani, dzisiejszy post jest troszkę wyjątkowy. Dlaczego? Spiszę z tłumaczeniem! Stylizacje za Starmonety zawsze robiłam z myślą o Was i starałam się dobierać ubrania tak, aby Wam się podobało. Blog jest dla Czytelników, więc to zrozumiałe i oczywiste. Zawsze dodawałam tylko te stylizacje, które uważałam za udane i byłam pełna nadziei, że przypadną Wam do gustu. Dostałam wiele pozytywnych komentarzy, a moje propozycje z reguły spotykały się z Waszym uznaniem, co niezmiernie mnie cieszy i świadczy o tym, że chyba dobrze się spisuję w próbach tworzenia czegoś specjalnie pod naszych wspaniałych Czytelników. 
Jednak dzisiaj chciałabym wyjątkowo zaprezentować coś stworzone ewidentnie pode mnie. Liczę się z tym, że może to nie być Wasz styl, dlatego wyjątkowo nie będzie mi przykro, jeżeli nie spodobają się Wam te stylizacje i nie stwierdzę, że nie udało mi się spełnić Waszych oczekiwań. 
Bardzo Was wszystkich polubiłam, więc chcę Was zaprosić do mojego świata pełnego ubrań z Decades i klimatów retro. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić w mojej starmonetowej garderobie! 

1. 


Pierwsza propozycja oparta jest na dwóch kolorach: czerni i bieli. Uwielbiam te spodnie i chętnie wykorzystuję je w przeróżnych kombinacjach – wersję z ubraniami dostępnymi wyłącznie za fioletową walutę robiłam po raz pierwszy i nie ukrywam, że fantastycznie się przy tym bawiłam. Wiem, że ta czapka nie leży na mnie idealnie, ale nauczyłam się tym nie przejmować – marka Decades ma to do siebie, że aby wyglądać dobrze w ich czapkach, należy być łysym lub mieć znikomą ilość włosów :D 

Wszystkie ubrania oprócz paska pochodzą ze sklepu Decades i są stosunkowo proste do znalezienia w bazarku :) 

2. 


Moja propozycja na letnie popołudnie, ale w nieco bardziej eleganckiej wersji. Przyznam Wam, że bardzo rzadko używam tej bluzki, kupiłam ją raczej w celach kolekcjonerskich. Przyznam jednak, że bardzo podoba mi się takie połączenie z szortami i jestem zadowolona z tej stylizacji. Te buty mam na sobie chyba drugi raz i również zostały zakupione przede wszystkim, aby uzupełnić kolekcję. 

Wszystkie ubrania oprócz naszyjnika i kolczyków pochodzą ze sklepu Decades :) 

3. 


W tej stylizacji wyjątkowo tylko jedna rzecz pochodzi ze sklepu Decades i jest to oczywiście bluzka. Normalnie dobieram do niej inną spódnicę z tego sklepu, ale jest to rzecz Stardollarowa, więc tutaj znalazłam zastępstwo w postaci spódnicy z Basics. Nie jestem pewna co do butów, ale uznałam, że to najlepsza opcja na tę chwilę. 


Bardzo dziękuję Wam za uwagę i za to, że czytacie, komentujecie i motywujecie do dalszej pracy! Za tydzień post będzie już w formie tradycyjnej. Postaram się zmierzyć z Waszymi propozycjami!
Udanego dnia, kochani! 

24 komentarze:

  1. Decades to był moim zdaniem jeden ze sklepów z największym potencjałem... A potem zniknął. Szkoda, wielka szkoda, bo przez to, że tak szybko wyparował, nawet na bazaarze rzeczy z niego znajduję mało :( A Twoje stylizacje są super, najbardziej podoba mi się pierwsza i jestem święcie przekonana, że mogłabym ubrac się tak nawet w prawdziwym zyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Cieszę się, że stylizacje przypadły do gustu. Decades niestety teraz jest ciężki do znalezienie. Kiedy zaczynałam kolekcjonować ubrania z tego sklepu, udawało się się znaleźć ciuszki za 3-10 sd, a teraz ceny to kosmos...

      Usuń
  2. Decades, to fajny sklep, kiedyś go nie lubiłam, potem z biegiem czasu się przekonałam.
    Stylizacje są udane, nieco inne od poprzednich, dzięki temu nie jest nudno, a to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja mnie kupiła całkowicie. Jest po prostu mega. Nigdy nie zwracałam większej uwagi na Decades. Szczerze to nawet nie wiem czy mam jakieś ubrania z tego sklepu. Jednak jeśli były tam takie perełki to trochę żałuję, że nie poznałam się z nim bliżej :-)
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę! Zachęcam do poszukiwań w bazarku, czasami coś się trafi w rozsądnej cenie :)

      Usuń
  4. Dwie pierwsze stylizacje mega mi się podobają ale ostatnia juz nie - takie no ciuchy jak na babcie xD Ale i tak świetny post i mega 2 stylizacje ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja lubię babciny styl, więc dla mnie to komplement haha :D

      Usuń
    2. A no to idealnie hahaha :D

      Usuń
  5. Pierwsza stylizacja jest super, bardzo klasyczna i elegancka. Podoba mi się też wykorzystanie bluzki w trzeciej stylizacji - dzięki temu połączeniu jest jakby stonowana. Buty są fajnie dobrane, kolorystycznie pasują do torebki i bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest cudowna, sama mam tę czapkę i spodnie i obie te rzeczy bardzo lubię, druga stylizacja też mi się podoba. Szczerze wolałabym zobaczyć więcej stylizacji w Twoim stylu, niż takich pod czytelników. O wiele ciekawiej ogląda się coś innego, niż to, czego większość oczekuje. Szczególnie, że ja sama też uwielbiam modę z lat 80/90 i fajnie, gdyby chociaż na jednym blogu, ktoś tworzył takie stylizacje, pomijając, że Ty sama uwielbiasz ubierać doll w takim stylu. Dodam jeszcze, że takie nowoczesne stylizacje za sm są ładne, ale nudne, bo każdy raczej zna większość tych ubrań, tutaj możemy dopiero 1 raz zobaczyć daną rzecz, bo np. ktoś nie grał od samych początków gry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! Nie spodziewałam się, że ten post będzie miał tak pozytywny odbiór :) Chętnie dorzucę do tych stylizacji coś w swoim stylu, na pewno przyjemnie będzie je robić. Oglądam czasami Twoje stylizacje i jestem pełna podziwu – świetnie łączysz współczesne trendy z tymi, które już minęły, ale nadal są świetne! A do tego dobór rysowanych ubrań – petarda!

      Usuń
  7. I loved all the looks you created! I really like your style, it's very innovative and fun. I see a lot of dolls wearing long Basics skirts, which I didn't like before, and now I want to try it on. The only thing I would change would be the blouse from the last look, but I don't think I could find anything that fit that well. Good job!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia podoba mi się najbardziej a spódnica ma pewnie zastępować Long Vogue Skirt. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja jest najładniejsza :) druga i trzecia nie podoba mi się,druga za prosta,czegoś brakuje,a w trzeciej nie podoba mi się spódnica

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dodałabyś do drugiej stylizacji? 😇

      Usuń
    2. może jakąś narzutkę do ręki albo torebkę

      Usuń
  10. Druga jest swietna! Podoba mi sie ta bransoletka, od razu zwraca uwage na calosc :) pierwsza ladna, taka elegancka. Nawet czapka siw dobrze dopasowala do fryzury, co zdarza sie rzadko. Ten sweterek naprawde jest za starcoins? Trzecia niestety niezbyt mi przypadla do gustu, to chyba przez bluzke i spodnice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😇 Tak, ten sweterek jest za Starmonety. Ja lubię bluzkę z trzeciej stylizacji, ale rozumiem Twój punkt widzenia. Dziękuję za opinię i miłe słowa!

      Usuń
  11. Najbardziej podoba mi sie 2 stylizacja, bluzka jest świetna! W żadnej ze stylizacji nie podobają mi sie buty, niestety nie mój klimat jeśli chodzi o nie :(

    OdpowiedzUsuń