2020/08/19

1:3


Dostawy do It Girls z recolorami przez pewien czas pozwoliły nam na dodanie do swoich szaf limitowanych ubrań i dodatków w minimalnie zmienionych wersjach. Mi szczególnie spodobała się torebka na ramię inspirowana modelem VILLE XXS TOP HANDLE BAG od Balenciaga. W rzeczywistości torebka kosztuje 1290 €, a na Stardoll jedyne 6 sd. Model ten możemy spotkać również w kolorze niebieskim i żółtym z metką Limited Edition (mam na myśli wersję z paskiem). Lubię jej kształt i rozmiar. Fuksja to piękny kolor, nie tylko na kwiatach, ale też torebkach. Ta z logo Balenciaga ożywi każdą nudną stylizację. Ostatni outfit to połączenie wszystkich modnych ostatnio kolorów, środkowy - eksperyment - ta bluza zawsze stanowiła dla mnie wyzwanie, pierwszy natomiast jest nieco casualowy. 

#1: okulary It Girls, golf PPQ of Mayfair, spódnica PPQ of Mayfair, torebka It Girls, płaszcz + podszewka Basics, kozaki It Girls.

#2: kolczyki Callie's Picks, płaszcz + podszewka Basics, bluza Limited Edition, koszula The Jet Set, spódnica Callie's Picks, torebka It Girls, tenisówki Nelly.com.

#3: okulary Vinyl, kolczyki PPQ of Mayfair, płaszcz Bonjour Bizou, torebka It Girls, spodnie Basics, szpilki Voile

A Wy posiadacie już w swoich szafach tę torebkę? Który outfit tym razem najbardziej się Wam podoba?

13 komentarzy:

  1. Stylizacja druga jest mega! Podoba mi sie zestawienie tej bluzy, jednak zmieniłabym płaszcz na jakiś inny. Fajny kolor butów na trzeciej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi osobiście torebka nie przypadła do gustu,nie rozumiem szału na nią....jeśli chodzi o stylizacje to druga wg mnie wypadła najlepiej :) w pierwszej i trzeciej nie pasują mi chyba te kolory ubrań albo nie wiem co

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej torebki nie mam ale kupiłem sobie jej wersję do ręki z tej dostawy. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą torebkę, praktycznie od razu znalazła się w moim apartamencie.
    Bardzo podoba mi się pierwsza i trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:) w moim przypadku bylo podobnie :D

      Usuń
  5. Mi się podoba pierwsza stylizacja, reszta no niestety ale nie :/ Miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest ciekawa i nie wiem, dlaczego jeszcze jej nie mam :D Wszystkie stylizacje uważam za udane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka taka 5/10. Stylizacje poprawne, najlepsza druga, ale zmieniłaby płaszcz na jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę torebkę, kupiłam nawet 2 sztuki przez przypadekxd Co do stylizacji średnio mi się podobają, druga jest ok, gdyby jaśniejszy płaszcz, bo ta torebka mega wygląda z bluzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka bardzo fajna, również ją posiadam. Stylizacje mi się nie podobają, w każdej bym coś zmieniła. Ale jeśli miałabym wybrać najlepszą to chyba druga, chociaż ciężki płaszcz bardzo przytłacza i nie pasuje do lekkiej bazy, która swoja drogą jest całkiem udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakos ten dopasowal ;) na jaki kolor bys postawila? Przyznam, ze w starplaza trudno o plaszcz zakrywajacy dobrze rekawy tej bluzy :/

      Usuń
  10. Mam torebkę, ale nie użyłam jej jeszcze.
    Stylizacje nie do końca mi się podobają, w każdej coś bym poprawiła.

    OdpowiedzUsuń