2020/08/17

Aranżacje za Starmonety #1


Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z nową propozycją – aranżacje za Starmonety. Skoro już wiemy, jak możemy ubrać naszą doll, zastanówmy się nad tym, jak urządzić apartament za fioletową walutę. Przedstawiam dwa pomysły na salon: 

1. 


Spokojny salon w stonowanych kolorach. Postawiłam na dość minimalistyczny wystrój i niewielką ilość dodatków, jednak uważam, że efekt jest zadowalający – pokój nie przytłacza, nie panuje w nim chaos i sprawia wrażenie schludnego, czystego pomieszczenia. Co sądzicie o takiej aranżacji? 

Koszt aranżacji: Lampa – 160 sm | Kanapa – 285 sm | Poduszka x 2 – 45 sm x 2 | Stolik – 140 sm | Dywan – 58 sm | Kwiaty w wazonie – 61 sm | Pies – 50 sm | Obraz x 2 – 65 x 2 | Okno – 0 sm (prezent za Starpunkty) | Kwiatek na oknie – 2 sm (dostępny w bazarze, ja kupiłam go za taką sumę) | Komoda – 72 sm | Słonik – 40 sm | Wazon – 40 sm | Kwiat w wazonie – 50 sm | Świeczka x 2 – 45 sm x 2 | Lampiony x 2 – 0 sm | Ozdoba z poduszką – 113 sm


Ta propozycja jest zdecydowanie bardziej odważna i całkiem słodka. Stworzyłam salon, który w założeniu miał być trochę artystycznym nieładem, a trochę spełnieniem dziecięcych marzeń o pokoju księżniczki. Jak oceniacie tę aranżację? 

Koszt aranżacji: Kwiat – 50 sm | Kanapa – 250 sm | Narzuta – 32 sm | Kot – 4 sm (dostępny w bazarze, ja mam go od dość dawna, kiedy jeszcze był rzeczą za Stardollary, stąd tak niska cena) | Poduszka – 70 sm | Zegar – 50 sm | Dywan – 140 sm | Stolik – 0 sm (nagroda za zadanie w Akademii Stardoll) | Cukierki – 3 sm (przeliczone ze Stardollarów) | Kubek – 0 sm (nagroda za zadanie w Akademii Stardoll) | Okno – 0 sm (nagroda za Starpunkty) | Firanka x 2 – 38 sm x 2 | Obraz – 0 sm (nagroda za Starpunkty) | Stos książek – 0 sm | Stos książek większy – 0 sm | Komoda – 90 sm | Kaktus – 139 sm | Świeczki x 2 – 27 sm x 2 | Konik – 40 sm | Książki – 150 sm | Laleczka – 0 sm | Wiszące lampki – 45 sm | Wisząca żarówka z kwiatkami 25 sm

Zdaję sobie sprawę z tego, że aranżacje za Starmonety nigdy nie będą tak piękne jak te za Stardollary, ale myślę, że mimo wszystko nie wyszło źle. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o moich pomysłach. Pozdrawiam serdecznie :) 

12 komentarzy:

  1. Pierwszy salon mi się podoba, są to moje kolory :D
    Druga propozycja jest spójna, ale kojarzy mi się z pokojami z dawnych lat. To chyba przez ten róż :D Mieszkanko nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😇
      Tak, te kolorki sprawiają, że aranżacje przypominają trochę dawne wystroje, ale niestety nie mogłam poszaleć z wyborem wnętrza czy ładnej tapety, ponieważ są to stardollarowe rzeczy.

      Usuń
  2. Pierwszy pokój bardzo mi się podoba, to zdecydownie moje kolory. W drugim bardzo podoba mi się wizja tego pokoju artysty, obrazy oparte o ściane, kolorowe meble, liczne płyty. Ale myślę, że te różowe ściany psują całość, spróbowałabym może z jasnym fioletem? o ile jest do wyboru, bo już sama nie pamiętamxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😇 Ja też zdecydowanie wolę jasne i stonowane kolory.
      Co do fioletu – ja też nie wiem, ale sprawdzę, czy taki kolor jest dostępny. Ta stardollowa paleta niestety jest dość słaba i wiele kolorów na ścianie wygladą tandetnie, a ten róż był chyba najlepszym z dostępnych (przynajmniej dla mnie) 😅 O fiolecie nie myślałam, ale to bardzo ciekawa sugestia!

      Usuń
    2. Oba bardzo mi się podobają! Pierwsze jest spokojne, stonowane, lekkie w odbiorze ale przytulne. Drugie też jest dobre, żywsze, no i też przytulne. W obu bym się świetnie czuła w realu.

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję! 😇 Szalenie miło mi to czytać!

      Usuń
  3. Super pokoje :D Ale pokój nr.2 bardziej mi się podoba - odważny wybór kolorystyczny - pięknie zgrane przedmioty - jedynie co ja bym zmienił to coś bym dodał jeszcze na ściany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Też zastanawiałam się nad czymś na ścianach, ale bałam się, że będzie wtedy wszystkiego zbyt dużo i pokój sprawi wrażenie bałaganu.

      Usuń
    2. Podoba mi sie dbalosc o szczegoly, kolorystyka i duza ilosc dekoracji. W drugim pokoju swietnie wyglada ulozenie obrazka i ksiazek.

      Usuń
  4. pierwsze wnętrze jest bardzo ładne :) lubię takie delikatne barwy,druga już nie mój styl,te kolory mnie odpychają,może gdyby zmienić kolor ścian to byłoby lepiej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze wnętrze jest super, taki pokój pasowałby większości dollek :D Drugi pokój jest dla mnie zbyt kolorowy, ale podoba mi się stolik i położony tak plakat :)

    OdpowiedzUsuń