2020/08/12

1:3

 


Tym razem pod lupę biorę Extra Bag  z Subcouture, której wartość wynosiła 21sd (o ile się nie mylę, to po uwzględnieniu zniżki dla Royalty). Przeszukując bazar nie znajdziecie jej raczej już w przyzwoitej cenie.  Są to brązowe sakiewki z monogramem Louis Vuitton na zielonym pasku.  Jak każda torebka inspirowana  popularnymi w rzeczywistości modelami od znanych marek, jest sporo warta. Louis Vuitton oferuje ten produkt pod nazwą MULTI POCHETTE ACCESSOIRES z dwoma wariantami kolorystycznymi paska: różowy i zielony. Co ciekawe, podczas premiery zestaw ten kosztował 1550 $, później cena wzrosła do 1640 $, a obecnie wynosi 1860 $. Jedna zmiana to standardowa podwyżka producenta, a druga efekt pandemii. Ceny torebek od Chanel również poszły w górę, ale to tak na marginesie. Torebka jest niezwykle uniwersalna, można od niej odpiąć wybrany element i nosić osobno lub łączyć z innymi akcesoriami. Swój zestaw można spersonalizować dodając naszywki, co oczywiście zwiększa cenę. Model ten bardzo mi się spodobał, więc widząc jego wirtualną wersję, od razu trafił na moją wishlistę. Extra Bag sprawdziła się w różnych stylizacjach - aby było ciekawiej w każdej ma inne ułożenie. W pierwszym wydaniu - streetwear, drugim - wakacyjnie, trzecim - kowbojski casual. Jednak za każdym razem w połączeniu z modnymi dodatkami. 


#1: chustka Fudge, kaptur Mr., sukienka Original Future, bomberka Vinyl, torebka Subcouture, buty It Girls.
#2: okulary It Girls, naszyjnik Velvet Orchid,  koszula Nelly.com, torebka Subcouture, jeansy The Jet Set, sandałki Limited Edition.
#3: kolczyki Vinyl, koszula Bonjour Bizou, spódnica Bonjour Bizou, torebka Subcouture, obcasy Bonjour Bizou.

Co sądzicie o tej torebce od Louis Vuitton? Podzielcie się w komentarzach swoim zdaniem o tym poście :)

13 komentarzy:

  1. Torebka mi się nie podoba, jakbym dorwała ją w cenie 21sd zapewne bym ją kupiła, tylko dlatego, że jej cena wzrośnie. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja i pierwsza, choć denerwuje mnie to, że torebka nie przechodzi "gładko" przez ramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki stardolla :) fajne jest to, ze moge ja obracac i stwarzac wrazenie ze jest noszona na kilka sposobow :D

      Usuń
  2. Posiadam torebkę, jest całkiem fajna, muszę zobaczyć oryginalną wersję. Najbardziej podoba mi się druga i trzecia stylizacja z wykorzystaniem torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka nie jest w moim stylu, więc raczej nie zdecydowałabym się na jej zakup. Pierwsza stylizacja jest okej, a druga i trzecia bomba! Moje serduszko skradła przede wszystkim ostatnia propozycja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ostatnia propozycja jest najlepsza :D

      Usuń
  4. Torebka spoko. Dwie pierwsze stylizacje są okej, trzecia podoba mi się najbardziej, ale zbyt mało się dzieje, jakby dodać coś ożywiającego, to by było idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest całkiem fajna, niestety nie podoba mi się aż tak, by dać za nią tyle, za ile obecnie chodzi w bazarku. Jeszcze bardziej spodobała mi się realna wersja. Pierwsza stylizacja w ogóle nie przypadła mi do gustu, za to druga i trzecia bardzo ładne. Podoba mi się, że nawiązujesz do rzeczywistych wzorców i dodajesz różne informacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dlatego, ze mnue bardzo interesujej jej zakup 😅 to jest to czeg szukam, nie za duze, ale calkiem pojemne :D

      Usuń
  6. mi nie przypadła do gustu ta torebka,jeśli chodzi o stylizacje to druga jest ładna,pierwsza stylizacje kompletnie mi się nie podoba,a torebka nawet nie pasuje tam,jeśli chodzi o trzecią to niby ładna,ale szału nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja dla mnie zadecydowanie najlepsza. W trzeciej podoba mi się niestandardowy sposób ułożenia torebki.
    A jeśli chodzi o samą torebkę, przyznam, że na stardoll wygląda fajnie. Natomiast nie jestem specjalną fanką Louis Vuitton. W realu na pewno bym jej nie kupiła, nawet gdybym posiadała odpowiedni budżet. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) w realu mozna siegnac po lepsze modele od LV :D

      Usuń
  8. Jedynie tylko 3 stylizacja mi przypadła do gustu - reszta to dla mnie jakaś pomyłka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety żadna stylizacja mi się do końca nie podoba.
    Torebkę mam, ale nigdy jej nie użyłam >.<
    W realu bym jej nie kupiła, nawet gdyby mnie było stać, to nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń