2020/08/10

Stylizacje za Starmonety #5


Kochani, już piąty raz tworzę dla Was zestawy za fioletową walutę. Ten czas tak szybko leci... 
Dzisiaj przygotowałam dwie stylizacje, a tematem przewodnim były kolorowe okrycia wierzchnie z Basics – wykorzystałam ten sam płaszcz w dwóch wersjach kolorystycznych. Ponownie chciałabym Was poprosić o podsyłanie propozycji tematów (możecie liczyć na prezenty z listy życzeń). 

1. 


Bardzo dziewczęca stylizacja utrzymana w odcieniach różu. Nie mogłam zdecydować się na żadną torebkę, ponieważ każda pasująca brzydko wystawała spod płaszczyka. Miałam też dylemat przy wyborze dodatków, ale finalnie postawiłam tylko na opaskę z Voile. 

Koszt stylizacji: Płaszcz Basics – 250 sm | Buty Basics – 135 sm | Rajstopy Tingeling – 30 sm | Spódniczka Pretty N' Love – 270 sm | Pasek Voile – 10 sm | Bluzka Basics – 120 sm | Opaska Voile –32 sm 


2. 


Kolejna propozycja jest bardzo podobna do tej pierwszej i bazuje na takim samym schemacie. Stworzyłam ją z myślą o osobach, które nie lubią słodkich stylizacji. Która wersja bardziej przypadała wam do gustu? 

Koszt stylizacji: Płaszcz Basics – 250 sm | Buty Bonjour Bizou – 153 sm | Rajstopy Archive – 60 sm | Spódnica It Girls – 220 sm | Golfik Basics – 125 sm | Naszyjnik Buy&Get – 0 sm | Opaska Vinyl – 115 sm | Pasek Decades – 17 sm (dostępny w bazarze, ale chyba jest warty znacznie więcej, a ja po prostu miałam farta). 


Dajcie znać, co sądzicie o tym płaszczu – warto w niego inwestować? Mnie najbardziej przeszkadza brak podszewki. Nie zawsze mam takie rzeczy, żebym mogła zrobić ją na własną rękę. Ponadto w połączeniu z tym okryciem torebki wyglądają dość brzydko – tam coś wystaje, tu coś nie pasuje i tak cały czas...

22 komentarze:

  1. Obie stylizacje bardzo udane, ale druga zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu. Zastosowana przez Ciebie kolorystyka fajnie nawiązuje do lat 70-tych :D
    Jeśli chodzi o sam płaszczyk to jest całkiem ładny, ale rzeczywiście szkoda, że nie ma podszewki.

    Moja propozycja na kolejny temat: w It girls są berety za sm, dostępne w kilku kolorach. Z chęcią zobaczyłabym jak je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Z chęcią podejmę się wyzwania i wystylizuję te bereciki :) Upominek już do Ciebie leci!

      Usuń
    2. Dziękuję za prezent. Cieszę się, że mój pomysł się Tobie spodobał :)

      Usuń
  2. Wow, kocham pierwszą stylizacje. Nie kojarzyłam tych butów, a jak zobaczyłam, że są z Basic to przeżyłam wewnętrzny szok.

    Myśle, że opcja beretów z It Girls jest ciekawa, chętnie zobaczyłabym coś za sm z Archive :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Chciałabyś zobaczyć coś z najnowszej kolekcji? Czy może coś innego z Archive? :)

      Usuń
    2. I oczywiście prezent również już do Ciebie poleciał :)

      Usuń
  3. Obie stylizacje super i nawet nie widać że to stylizacje za star monety :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz zdecydowanie jest wart zakupu, ja polecam różową wersję. Obie stylizacje są bardzo urocze i dziewczęce. Wolę jednak pierwszą, podoba mi się użyta w tej stylizacji opaska. Co do podszewki - w różowej można dodać pod dollkę pudrową koszulę z Basics. Torebki faktycznie niełatwo dopasować do tego okrycia, zwłaszcza te za starcoins...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Ja na to nie wpadłam, ale będę korzystała z Twojej rady przy innych stylizacjach :)

      Usuń
  5. mam te płaszcze i to w kilku kolorach :) jeśli chodzi o stylizacje to wolę drugą,w pierwszej kompletnie nie podobają mi się te rajstopy :x

    chcę zobaczyć coś z tym dziwactwem xd
    https://i.imgur.com/RJbCcZ3.png

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei kocham te rajstopy haha :D Dałaś mi duże wyzwanie, ale z chęcią się go podejmę! Upominek już do Ciebie leci.

      Usuń
  6. Obie stylizacje są super! Druga stylizacja jest taka klimatyczna, kojarzy mi się z latami 70/80tymi. Osobiście lubię ten płaszczyk - jest za monety i ma dużo kolorów. Brak podszewki to faktycznie duży minus, ale mimo wszystko warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są bardzo ładne, ale wybieram drugą ze względu na kolorystykę. Zachęciłaś mnie żeby kupić ten płaszcz:) Może Wide Black Trousers z ItGirls? Kosztują tylko 125sm, a mimo tego wyglądają mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zachęciłam Cię do zakupów! Stylizacja z tymi spodniami już się pojawiła, ale na Twoje życzenie stworzę z nimi coś jeszcze raz :) Przesłałam drobny prezent za podpowiedź! Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. I really love clothes for starcoins! The Basics store really is a paradise when it comes to starcoins, although it is a little expensive. I love how you used the pieces, they really are my style.
    p.s: sorry to be typing in english, i don't understand much polish :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ❤️ We are happy that the blog is also read by people from abroad 🦋

      Usuń
  9. Mega udane stylizacje, bardzo mi się podobają. Niezmiennie czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja jest przeboska, sama bym mogła się tak ubrać. Pierwsza też niczego sobie.
    Płaszcze są fajne i opłaca się je kupić, bo są za sm :D

    OdpowiedzUsuń