2014/07/15

Nowa kolekcja

Zgodnie z zapowiedzią i naszymi przypuszczeniami w sklepie Tress Up pojawiła się nowa kolekcja. Obejmuje ona aż cztery piętra, a ceny wahają się od 14 do 24 sd oraz 6 sd za farby z Doree znajdujących obok manekinów z fryzurami, które według Adminów najbardziej do nich pasują. Niektóre z tych peruk są przeznaczone tylko i wyłącznie dla SS. Moim zdaniem fryzury są ładne i starannie wykonane. Spodobały mi się cztery, które mam zamiar zakupić :)
Jaka jest Wasza opinia?





Z KOMENTARZY WYLOSUJĘ JEDNĄ OSOBĘ, KTÓRA WYGRA 20 SD NA ZAKUPY.

17 komentarzy:

  1. Kolekcja jest całkiem ładna i jest estetycznie wykonana ale nie obejmuje 4 pięter tylko 2,pozostałe 2 to błąd i wszystkie się powtarzają c;
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejmuje cztery tylko, że fryzury się powtarzają, ale mają na odwrót ombre :)

      Usuń
    2. Faktycznie nie zauważyłam,ale na pierwszy rzut oka nie widać dużej różnicy c:

      Usuń
  2. Mnie się podoba kilka fryzur, może kupię jedną z nich.

    SrebrnaBlue

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest po prostu świetna i na 100% szybko się nie znudzi! Można stworzyć wiele fajnych stylizacji przy pomocy tych fryzur! Naprawdę udana kolekcja ♥


    ola2405

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się niektóre fryzury, już mam pomysły na stworzenie wielu stylizacji. :)


    agatka.l

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam już jedną fryzure, ale mam zamiar zakupić jeszcze jedną *.*

    Fryzury mi się podobają, choć przez wielu użytkowników są krytykowane :)

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzury są świetne ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak doładuję sobie SS, to będę mogła kupić jedną (ostatni manekin- pierwsze lub trzecie piętro, jeszcze się zastanawiam). Ogólnie to... na mojej doll te fryzury leżą okropnie :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się tylko jedna ,czyli 2. :3

    miss_wiolaxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja średnia. Może coś kupiè

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również spodobało się parę fryzur, które mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fryzury, na pewno jakąś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam włosy z Tress Up. Spodobało mi się aż 5 fryzur, jak doładuję SS to pewnie kupię chociaż 3 ^^
    Katniss1212

    OdpowiedzUsuń