2014/07/28

HOT or NOT



martyna037c

palinkaa1997: Mieszanie stylów jest na topie. Pewnie przeszło Ci to przez myśl i chciałaś tego spróbować. Jednak taki zabieg to ciężka sztuka i nie wychodzi każdemu (mi też nie, wiem o tym, muszę pracować nad tym). Od strony kolorystycznej jest poprawnie i to chyba jedyna dobra rzecz. Stylizacja jest dla mnie na NOT.


nataliaszelc01: Podoba mi się połączenie eleganckiej marynarki ze sportowymi butami. Kolejnym plusem jest pomysł na wianek. Natomiast nie podobają mi się tutaj te spodnie, koniecznie zamieniłabym je na dłuższe. Ogólnie nie jest źle HOT/NOT.



PaulinkaD.: Na pierwszy rzut oka jest fajnie, beżowo. Wszystko ze sobą pasuje, jednak dodałabym coś o innym kolorze,  aby ożywić tą stylizacje. HOT.


Izowiurs: Nie mam pojęcia, jaki był zamysł tej stylizacji, ale wyszło nieciekawie. Pomieszałaś tu kilka różnych stylów, przez co trudno się doszukać jakiejkolwiek spójności. Trampki i spodnie dresowe - ok, ale gorset, marynarka i wianek do tego już nie za bardzo.. NOT.

KateAnneChill: Chciałaś oryginalnie, elegancko, ale na luzie. Jednak nic mi się tu kupy nie trzyma. Nie rozumiem dlaczego na głowie masz dwa wianki. Wszystko mi się tu zlewa, brakuje czegoś, co odświeżyło by ten zestaw. NOT.


marinellaSilver

palinkaa1997: Pierwsze rzucone spojrzenie i myślę "jest świetnie". Potem widzę, że torebka mi się nie podoba (choć sama ją posiadam) i wygląda tandetnie. Cały zestaw jakoś mnie nie przekonuje, ale jednak jakby mi się podoba. Może za pusto? Nie wiem sama, HOT/NOT.
nataliaszelc01 Bardzo dziewczęca stylizacja, lubię takie. Niby wszystko do siebie pasuje, a jednak czegoś mi tu brakuje. Kopertówkę wymieniłabym na delikatniejszą, chociaż kolory są trafione. HOT.

PaulinkaD..: Nie wiem, co o tym myśleć, ciężko mi znaleźć minusy i plusy tej stylizacji, ale jakoś po prostu ona mi się nie podoba. Zmieniłabym buty i kopertówkę. HOT/NOT.

Izowirus: Całkiem nieźle. Po pierwsze należy ci się plus za dobranie bluzki do tej spódnicy, ładnie się to prezentuje. Jednak nie jestem przekonana do dodatków. Wisiorek zasłaniający dekolt bluzki to nie jest dobry wybór. Poza tym osobiście nie jestem przekonana do tej kiczowatej torebki. Owszem pasuje ona do biżuterii w tej stylizacji, ale wg. mnie nie pasuje do całej reszty. HOT/NOT.
KateAnneChill: Ten outfit jest genialny! Sama zazdroszczę ci pomysłu! Świeżo i elegancko, ale jednak na luzie. Koszulka w pewien sposób nadaje 'luzu'. Bardzo podoba mi się naszyjnik i zestawienie kolorystyczne z torebką. Plus za sandałki. - H.O.T. 




MissPaulina5150

palinkaa1997: Kolorystycznie bezpiecznie, całkiem ciekawie. Denerwuje mnie krzywo założony sweter i usta tej lalki... (chociaż nie twarz mi tutaj przyszło oceniać). Kapelusz toczy zaciętą walkę z włosami, zmieniłabym go. Zdjęłabym kolczyki i dała jakiś czarny naszyjnik, czy złoty. HOT/NOT.

nataliaszelc01: Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Zacznę od tego, że ten kapelusz nie bardzo pasuje do tej fryzury, jest trochę za mały. Następna uwaga to torebka, jest źle założona. Stylizacja jest zwyczajna, niczym się nie wyróżnia i nie za bardzo mi się spodobała. NOT.

PaulinkaD.: Pierwsze co widzę to włosy wychodzące z kapelusza i za ciężkie buty. Sweter połączony z tymi spodniami nie wygląda najlepiej, ale też nie najgorzej. Stylizacja jest niedopracowana. HOT/NOT.

Izowirus: Zacznę od zalet. Świetne buty, które pasują do udziwnionych spodni i sweterka. I to jest dobra baza do stylizacji niestety popsuta dodatkami. Kapelusz spod którego wystają włosy (!) zamieniłabym na jakieś mniej eleganckie nakrycie głowy. Krzywo założona torebka (!) razi w tej stylizacji i do niczego nie pasuje. HOT/NOT.

KateAnneChil: Mam mieszane uczucia co do tego zestawu. Po pierwsze przez połączenie swetra z kapeluszem, pikowaną torebką i ciężkimi butami. Trudno, taki był twój wybór. Kolorystycznie jest okej. Klasyczny biało-czarny kontrast. - HOT/NOT.

MissOlka1231 

palinkaa1997: Początek niezły. Właśnie, początek, bo to tylko trzy rzeczy. Kurczę, szkoda, że jej nie dokończyłaś, mogłoby być całkiem ok. Mam nadzieję, że wrócisz do tej stylizacji i ją uzupełnisz, na razie HOT/NOT.
nataliaszelc01: Tym razem stylizacja jest świetna, ale brakuje tutaj dodatków. Bez dwóch zdań przydałby się tutaj jakiś mały naszyjnik i kopertówka. Co do reszty nie mam zastrzeżeń. Bardzo spodobał mi się sposób w jaki uporałaś się z tą kolorową spódniczką. Na chwilę obecną HOT/NOT.

PaulinkaD.: Za nudno! Tu wszystko jest okej, ale dodaj najlepiej torebkę lub naszyjnik, bo po prostu jest za pusto. HOT.

Izowirus: Letnia delikatna stylizacja. Podoba mi się komplet spódnicy z gorsetem. Buty też ładnie się prezentują. I na tym koniec, bo nic więcej tu nie ma. A szkoda, bo całość mogłaby wyglądać obiecująco. Ta stylizacja aż się prosi o jakieś dodatki: torebkę, bransoletki, cokolwiek! HOT/NOT.

KateAnneChill: Niby jest okay, ale nudno... Bardzo nudno. Dobre zestawienie bluzeczki, spódniczki, butów, ale... nie wyłamujesz się ponad przeciętną. Brakuje dodatków. Nie jestem pewna, czy nie założyłaś paska, ale zlewa on się całkowicie z ciuchami i nie widać nic. Pomysł fajny, ale brak dodatków zabił tę stylizację. Z bólem serca - NOT


Zgadzacie się z naszymi ocenami? :) 

W czwartek odwiedzimy i ocenimy: 
 Betutka95
thaway
daisymotherlode
natulka121

20 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja byłaby ok gdyby było więcej kolorów. NOT
    Druga bardzo mi się podoba. Duży plus za spódniczkę. HOT
    Trzecią stylizację psują buty. HOT/NOT
    Czwarta jest bardzo prosta i nic się w niej nie dzieje. HOT/NOT
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety żadna mi się w całości nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za ładne te stylizacje, takie zwyczajne? A może tylko mi się tak wydaje? Nie wiem.. Mi się zbytnio nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są ok, ale przeciętne. Niektóre mi się wcale nie podobają. Najbardziej chyba druga, jest najlepsza.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie zgadzam się z większością ocen na temat tych stylizacji ale żadna z nich jakoś specjalnie nie przypadła mi do gustu.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 jest cudna :*
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 stylizacja:
    Możnaby użyć więcej mocnych kolorów.
    Ale ładnie,ładnie :*
    2 stylizacja:
    Wszystko ładnie pasuje-nie mam uwag.
    Podoba mi się^^
    3 stylizacja
    Przeszkadzają mi tylko frędzle od spodni.
    Intak pięknie<3
    4 stylizacja:
    Zbyt biało!
    Białą spódniczke można zastąpić kolorową i będzie przepięknie :)

    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja nr.1: Połączenie elegancji ze sportowymi elementami, jest ostatnio na topie, ale trzeba umieć to zrobić, Tobie moim zdaniem nie wyszło. Mogłabyś dodać więcej kolorów, bo tak stylizacja wydaje się nieco nudna./NOT; Stylizacja nr.2: Jak dla mnie kopertówka jest źle dobrana, całość prezentuje się ok, ale czegoś mi brakuje./HOT/NOT; Stylizacja nr.3: Byłoby ok, gdyby nie źle dobrane dodatki. /HOT/NOT; Stylizacja nr.4: Zapowiadało się dobrze, stylizacja wygląda na nie dopracowaną, brakuje dodatków./HOT/NOT.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 stylizacja najlepsza, 1 jest super, ale zmienilabym spodnie na inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    Tylko nie ta stylizacja :( Szkoda, że nie możecie jej podmienić. Że też mnie podkusiło...:(
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/1765824 - Nie wiem, czm to wklejam bo i tak nie zmienicie stylizacjii, ale tą chciałam pokazać :) :)
      MissOlka1231

      Usuń
  11. Pierwsza NOT
    Druga HOT
    Trzecia NOT
    Czwarta NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Co trzeba zrobić, aby zostać ocenionym? Bardzo zależy mi na opinii (: ♥

    YukiArctic

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie, co trzeba zrobić? Bo też bym chciała.

    ModnaDorota

    OdpowiedzUsuń
  14. ja także chciałabym zostać oceniona (i nie wiem jak i gdzie mam się zglosić)

    missm963

    OdpowiedzUsuń
  15. Musicie się tylko zgłosić i jesteście dodawane do kolejki, ale to trochę trwa haha :) ~ kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się , nie wiem czy to tu mam napisać czy gdzieś indziej
    marina1999xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się zgłosić ;) Mój nick: Agateqq ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie bardzo chciałabym się zgłosić c: ♥

    YukiArctic

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym się zgłosić :)
    mikilol23

    OdpowiedzUsuń