2014/07/29

Stylish Day

Witajcie.
Spędzam czas u chrzestnej, dziwne, że udało mi się cokolwiek stworzyć i dodać. Specjalnie dla Was :)
Stylizacja typowo letnia. Całą stylizację ożywiła spódnica, na której znajdziemy wiele kolorów. Jedna barwna rzecz i stylizacja staje się wesoła! Reszta to dodatki stonowane, beżowo-kremowe. Oprócz tego widać złote akcenty. Uwierzycie, że w tej stylizacji użyłam dwóch "darmówek"? Jest to pasek oraz torebka. Właśnie, należy dodać, że torebkę można kupić w bazarku w naprawdę różnych cenach (zaczynając od np. 3 sd po nawet 600 sd, ten urok "darmówek").
Co myślicie? :)


10 sd z poprzedniego wpisu wygrywa autor 19 komentarza, czyli Camelot_Paula. Zgłoś się do mnie do jutra, do godziny 21.

17 komentarzy:

  1. moim zdaniem ta stylka jest przecudna . Kocham spódnice w kwiaty. Bardzo piękna kupię na pewno . Zakochałam się w niej . XD
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica jest śliczna, poluję na ni od dłuższego czasu, haha :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał!
    Stylizacja naprawdę mi się podoba,
    ale nie jestem pewna czy ja kupić bo zbieram na kilka równie fajnych rzeczy.
    Pozdrawiam :*
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, bardzo mi się podoba! Ta spódniczka daje takiego uroku.. :) Swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, letnia stylizacja, idealna na tę porę roku. Uwielbiam spódnice w kwiaty. Top posiadam os dawna i jestem z niego bardzo zadowolona.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja ! Super dobrane kolory. Świetne połączenie taniego topu z takimi eleganckimi butami i spódnicą. Doskonałe na lato! Uroku dodaję naszyjnik i torba. Świetna stylka.
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna,chyba kupię spódnicę
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam spódnicę za 3sd :D
      kreda2

      Usuń
    2. Wow, to się nazywa szczęście :D

      Usuń
  8. Brakuje mi jakiejś kurteczki. Poza tym bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie ci to wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja. spódnicy na pewno będę szukać w SB. Cudna ;) xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, a top posiadam od dawna

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja,fajnie,że przełamałaś te beżowe kolory tą kolorową spódniczką <3
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Odpowiednio dobrane kolory.... nie mam się co czepiać :D

    OdpowiedzUsuń