2014/07/20

Wybór dnia

W dniu dzisiejszym wyborem dnia został tatuaż z nowej kolekcji INK'D. Jego koszt wynosi  7 sd i jest tylko dla SuperStar. Nie za bardzo przypadł mi do gustu i nie jestem w stanie wydać aż 7 sd za tak małą ozdobę do ciała.
Co o nim myślicie? Skusicie się na niego?



EDIT od Kaja: 24 sd na zakup wyboru dnia z 15 lipca wygrywa lola1212a
20 sd na zakupy w sklepie Tress Up wygrywa tysioook.

Na zgłoszenie się po nagrody (w mojej KG) macie 24 h, inaczej przepadną.
Gratuluję!

9 komentarzy:

  1. Raczej go nie kupię
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ładny, fajny, ale nie przyda mi się :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupię go, nie podoba mi się.
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nie podoba, szkoda sd. nie wyglada nawet jak na tatuaz tylko jakas figurka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprostu mi się nie podoba
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się i nie jestem SuperStar , więc nie kupie.
    LaadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest aż taki zły,ale nie w moim stylu i ponadto cena wygórowana jak na małą ozdobę ciała.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie tego typu tatuazy, wole kozajki, raczej nie kupie
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń