2014/07/30

Co kupić? - Callies Picks


Do nowej kolekcji w sklepie Callies Picks trafiło dziś sporo sukienek. Nie miałabym nic przeciwko, gdyby te sukienki byłyby trochę bardziej uniwersalne. Wzory i kroje są dość nietypowe co ogranicza stylizowanie z nimi. Osobiście ciężko było mi coś wybrać, myślę, że buty z tej kolekcji są warte uwagi jednak nie zakupiłam żadnych ze względu na ich nadmiar w mojej szafie. A wy co uważacie o nowej kolekcji? Zrobiliście już zakupy?

1. top - callies picks, leginsy - le, buty - le, kapelusz - ysl, torebka - chanel
2. sukienka - callies picks, płaszcz - le, buty - le
3. sukienka - callies picks, torebka - chanel, naszyjnik - folk, buty - vesrace, okulary - riviera

20 komentarzy:

  1. nie robilam zkaupow, bo są strasznie drogie, kupilam jedne buty za sm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ta kolekcja jest nietrafiona. Zbyt wiele chcą za ciuchy, które kiedyś można było kupić dużo taniej. Np. sukienka za 65 sd chodzi po 30 sd na starbazaarze ~ kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  3. ubrania z tej kolekcji mają nie korzystne jak dla mnie krój i kolory . Żadna rzecz zbytnio mi się nie spodobała plus jeszcze te wysokie ceny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje , ale szkoda ,że są ciuchy z le i niedostępne :(
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja nie przypadła mi do gustu. Jednak planuję kupić dwie rzeczy za sm. Twoje stylizacje bardzo mi się podobają jednak to stylizacje nie na mój portfel. : )
    maric1231

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa kolekcja callie picks nie przypadła mi do gustu,ponieważ nie lubię jak w całej dwu-piętrowej kolekcji są same sukienki,których za bardzo nie wykorzystuje,ale w twoich stylizacjach wyglądają całkiem ładnie,najbardziej podoba mi się stylizacja nr.3 <3
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się ta kolekcja, ale Ty świetnie zastosowałaś ją w stylizacjach. Najbardziej chyba podoba mi się stylizacja 2 :)
    ~xxhausted

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię kilka par butów i torebek :)
    Goldgabriela3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno miałam sukienke z drugiej stylizacji, ale nigdy jej nie założyłam ;p

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne stylizacje ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie stylizacje, ale ja nie mam na to kasy. Szkoda. Stylizacja numer 2 bardzo fajna.

    ModnaDorota

    OdpowiedzUsuń
  12. 1-wsza stylizacja boska ♥lady-emo-star

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 3 stylka super :3 ja kupię parę sukienek

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze dobrane stylizacje :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 stylizacja jest najbardziej dobrana *.*
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnia jest the best <3 Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  17. Dość nietypowa kolekcja i mało uniwersalna. Jednak dzięki ostatniej stylizacji, bardzo spodobała mi się sukienka i zamierzam ją zakupić :)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja mi się ogólnie nie podoba. 2 stylizacja jest najlepsza według mnie :)
    superlaskalove2

    OdpowiedzUsuń