2014/07/26

Wyniki castingu

Do załogi naszego bloga na czas wakacyjny (a może i dłużej :)) dołączą dziś:
ROBIECIEWKONIA i HaniaEmily34.

Gratulacje! Dziewczyny, proszę o jak najszybszy kontakt na gg 48454731.

Wszystkich zgłoszeń było bardzo dużo. Cieszę się, że wśród Was jest tak duże zainteresowanie dołączeniem do redakcji bloga. Niestety nie znalazłam nikogo, kto mógłby zająć się metamorfozami. Jeśli ktoś chciałby się nimi zająć to również zapraszam na indywidualną rozmowę, "mini casting" do mnie na gg. Oprócz tego - jestem otwarta na nowe pomysły! Macie ciekawą koncepcję na nowy dział? A może chcecie go poprowadzić? Śmiało piszcie w komentarzach albo na gg :) 

20 komentarzy:

  1. Gratuluję nowym redaktorką ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ale ja nie napisałam, że nikt się nie zgłosił tylko, że nikogo nie wybrałam

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z mojej pracy. Ale....Mam problem, nie posiadam gg, może porozumiemy się za pomocą e-maila, lub stardoll. To ważne.

    ROBIECIEWKONIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynki ^^
    .................................U

    Ladymorgen

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, na pewno dacie radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje,ja bym chciała bardzo pisać na tym blogu,np ,,Stylizacje za SM'' lub ,,metarmofozy''
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Czekam na posty :) Już napisałam na GG
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  11. Nikt mi nie odpisuje - zagubiona.

    ROBIECIEWKONIA

    OdpowiedzUsuń