2014/07/26

Oceny Apartamentów

Jako pierwsza w kolejce ustawiła się lola1212a, a zaraz po niej dominkadomcia, dlatego zdecydowałam się dodać posta jeszcze dziś i ocenić Wasze apartamenty. 

lola1212a


Wybrałaś pokój nr 1 i jest to strzał w dziesiątkę! Kiedy weszłam do twojego Apartamentu zaparło mi dech w piersiach! Ten pokój jest taki ładny i delikatny. Wszystko jest do siebie dopasowane. Najbardziej spodobało się to "wejście" do sypialni oraz artykuły ustawione na stolikach obok łóżka. Żeby nie było zbyt jasno i nudno zdecydowałaś się na ustawienie gdzieś tam trochę widocznej paprotki, co według mnie wyszło nieźle. Ogólnie - bardzo podoba mi się styl tego pokoju.
Moja ocena: 5/5

dominikadomcia


Patrząc na ten pokój myślę sobie, że jest on zupełnym przeciwieństwem tego poprzedniego. Dominują tu ciemne barwy, ale mimo to apartament wygląda ładnie. Okno z miejskim widokiem dodaje szyku, a fotele i stolik z kawą - elegancji. Podobają mi się drabinki użyte jako półki. Cieszę się, że nie zapełniłaś ich całych tylko zdecydowałaś się gdzie nie gdzie dodać jakieś książki. Do czego jeszcze mogłabym się przyczepić? Aa, tak się zastanawiam, co Cię wzięło na umieszczenie na ścianie tablicy? Ale po maszynie do szycia domyśliłam się, że pokój ma być odzwierciedleniem pracowni, co bardzo dobrze Ci wyszło.
Moja ocena: 5/5

Zgadzacie się z ocenami? Co sądzicie o tych pokojach?

Zapraszam do KOLEJKI.

14 komentarzy:

  1. W pełni sie z toba zgadzam xxLENAxx19.
    Obie macie piękne ale zupełnie kontrastowe apartamęty.
    Poprostu nie wiem co napisac....no..pięknie <3
    TYLKO POZAZDROŚCIĆ ! :)
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba apartamenty są genialne, zazdroszczę kreatywności ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Apartament Lola1212a to jeden z najśliczniejszych jakie widziałam *o* Cudowny. Ta lekkość, dopasowanie no perfekcyjny ♥

    YukiArctic

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za piękne słowa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z ocenami, cudowne pokoje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba apartamenty są cudowne, bardzo mi się podobają :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy ładnejszy, drugi okej ale dalabym mniej niz 5:) czekam na swoja kolejke.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super apartamenty, pierwszy jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami, naprawdę super apartamenty. Pierwszy jest po prostu śliczny, można powiedzieć idealny. Drugi troszkę mniej mi się podoba, ale też jest ok. Ja się nie zgłaszam do kolejki, bo nie mam ręki do dekorowania wnętrz.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba są bardzo ładne i dopracowane, jednak moje serce skradł pierwszy. Prostota kolorów, romantyczny nastrój i spokój- naprawdę jest cudowny :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba apartamenty bardzo ładne,dobrze wykonane i widać,że włożyłyście w nie dużo pracy,jednak gdybym miała wybrać lepszy to bardziej spodobał mi się apartament lola1212a,wydaje się bardziej elegancki i lekki i jest bardziej w moim stylu,ale to tylko kwestia gustu.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń