2014/07/21

HOT or NOT


B.E.A.T.K.A

palinkaa1997: Gdy weszłam do Twojego apartamentu, Twoja doll była naga, ale widziałam obok ten zestaw i pomyślałam, że to ma być to (ulgowe traktowanie). POza wiankiem zestaw bardzo mi się spodobał, kurczę, jest świetny. HOT! 
  
nataliaszelc01 Moim zdaniem stylizacja byłaby całkiem niezła gdyby nie dobór obuwia i dodatków. Wianek może zostać, ale zdecydowanie zrezygnowałabym z zakolanówek i tych butów. Dobrałabym jeszcze jakiś pasek i najlepiej ciężkie, czarne buty. Na razie HOT/NOT.

PaulinkaD.: Ogólnie stylizacja fajna. Zdjęłabym zakolanówki. HOT.

Izowirus: Stylizacja prezentuje się całkiem nieźle. Bardzo podoba mi się skompletowanie tej sukienki z oliwkową kurtką. Zakolanówki też są dobrym pomysłem, ale na pewno nie w paski. Szkoda, że nie zdecydowałaś się na jakieś dodatki np. torebkę pod kolor butów, wtedy stylizacja byłaby dopełniona. HOT/NOT.






ayienn

palinkaa1997: Minimalistycznie, elegancko. Oczywiście sprawdzone połączenie kolorystyczne. Bardzo mi się podoba, dodałabym może jakiś naszyjnik. HOT.

nataliaszelc01: Świetna stylizacja. Nie jestem wielką fanką tych spodni, ale tutaj spisały się na medal. Dobór dodatków również mi się podoba. Jedna uwaga, wydaje mi się, że spodnie powinny być trochę niżej, ponieważ trochę odstają od Twojej doll. HOT.

PaulinkaD.: Bez zastrzeżeń, wszystko ze sobą współgra. HOT.

Izowirus Moja pierwsza myśl: jest dobrze. Top ładnie wygląda w komplecie z tymi ciekawymi spodniami, a buty na obcasach dodają elegancji. I do tego jeszcze kopertówka. Jednak brakuje mi tu czegoś. Jakiejś biżuterii, paska? Czegoś, co nadałoby tej surowej stylizacji trochę życia. HOT/NOT.







 ani_mari


palinkaa1997: Miało być elegancko, zadziornie, jednak ja wyczuwam tutaj odrobinę tandetności. Niby wszystko jest poprawnie, ale nie przekonuje mnie to. HOT/NOT.

nataliaszelc01: Na pierwszy rzut oka stylizacja bardzo mi się podoba, wszystko do siebie pasuje i nie jest tu pusto. Aczkolwiek po zastanowieniu strój nie powala. Czerń i biel to klasyk, ale tutaj wrzuciłabym jeszcze jakiś kolor.  Gdyby spódniczka miała inny kolorek to bez zastanowienia dałabym hot. Jeszcze jedna sprawa. Dzięki tej fryzurce świetnie ukryłaś złote paski na okularach i nie mam się do czego więcej przyczepić. HOT/NOT.

PaulinkaD.: Podoba mi się. Stworzyłaś fajny, klasyczny look. HOT!

Izowirus: Klasyczny, elegancki strój. Dobrze dobrałaś bluzkę do spódnicy i ładnie dopełniłaś wszystko czarnymi akcentami. Dodatkowy plus za to, że nie założyłaś platform tylko sandałki. Właściwie jedyną rzeczą, której nie mogę zaakceptować to okulary. Jak dla mnie są zbyt rockowe. HOT.





EvelynnMacDayne

palinkaa1997: Uroczo, pastelowo, słodko. Podoba mi się dodanie tej kokardy, dzięki niej nie jest nudno. Nie podoba mi się kolor butów, zamieniłabym je na inne, dodała delikatny łańcuszek, torebkę. Póki co skłaniam się do oceny HOT/NOT.

nataliaszelc01: Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Jest tu trochę za różowo i za słodko. Jako jedyny dodatek wykorzystałaś tą kokardkę. Ja zamiast niej spróbowałabym dobrać naszyjnik i kopertówkę. Trudno mi cokolwiek więcej napisać. NOT.

PaulinkaD.: Stylizacja jest fajna, ale włosy zmieniłabym na krótkie lub spięte. Paznokcie pomalowałabym na jaśniejszy kolor. HOT.

Izowirus: Nie jest źle. Marynarka bardzo ładnie wygląda z tą spódnicą i całość świetnie pasuje do fryzury. Jednak stylizacja ma też kilka wad. Pierwszą z nich są buty, które są jakby "z innej beczki". Kolejne to niebieskie paznokcie, które do niczego nie pasują. HOT/NOT.






Zgadzacie się z naszymi ocenami?  

W czwartek odwiedzamy i oceniamy:
 Diana.Miss2
xxxooolove
jabuszko5
kateannechill (napisz, czy chcesz być oceniana, jeśli nie, to następną osobą będzie martyna037c).

18 komentarzy:

  1. ogólnie to bardzo ładne stylizację tylko moim zdaniem to tej 1 buty nie pasują :)

    martizyzek20

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga najlepsza moim zdaniem :)

    Mauskacom

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie not :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsza 3 według mnie. Inne też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga wg mnie jest najlepsza, ale troszke pusta. Z opiniami się jak najbardziej zgadzam :x

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna mi się jakoś specjalnie nie podoba. :/
    marinellaSilver

    OdpowiedzUsuń
  8. Co trzeba zrobic,zeby byc oceniana?

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba najbardziej druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z ocenami:) 2 najlepsza !! Ale wszystkie są generalie super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza NOT
    Druga NOT
    Trzecia NOT
    Czwarta HOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje dzisiejsze są ładne :-)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 stylizacja strasznie mi się podoba widać , że osoba ma poczucie stylu
    `Arisa6

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja:
    Trochę staroświecko.Za długie podkolanówki.
    Druga stylizacja:
    Ogólnie ładna,ale bez jaj te spodnie są wstrętne!
    Trzecia stylizacja:
    Bardzo ładna,dość elegancko :)
    Czwarta stylizacja:
    Pięknie <3

    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie zgadzam się z opiniami, 3 najlepsza :)
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Krótko mówiąc zgadzam się z większością ocen na temat tych stylizacji,najbardziej spodobała mi się stylizacja ayienn według mnie najbardziej postarała się wykonując tę stylizację.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń