2014/07/24

Must have: artykuł specjalny, cz.2


2 w 1, czyli bikini z szortami. Główną ideą tego duetu jest możliwość pójścia od razu po plażowaniu na promenadę. Aczkolwiek takie połączanie przydatne jest również na plaży - np., gdy chcemy ukryć jakieś większe niedoskonałości, których nie zakrywa strój (np. rozstępy). Moim zdaniem to świetne wyjście z  sytuacji. Dodatkowym plusem jest fakt, że każda z nas może stworzyć swoje własne "szorto-bikini" łącząc elementy według własnego uznania.






























Na plaży zapewni spektakularny efekt. Do tego jest wygodna i przewiewna. W tym sezonie najlepiej sprawdzi się sukienka we wzory. Na plaży nosimy ją z sandałkami, natomiast po plaży dobre będą sandały na obcasie, np. na platformie. Przydatność takiej sukienki na plaży mogę potwierdzić na własnym przykładzie - niedawno wróciłam znad morza i cieszę się, że wzięłam ją ze sobą, chociażby dlatego, że mogłam nią zakryć moje spalone nogi.










Co sądzicie o drugiej części artykułu ? Przyda Wam się ?



P.S. -"Must have" od dzisiaj będzie pojawiało się co czwartek ;)

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się połączenie szortów i bikini , fajnie to wygląda. Sukienka maxi moim zdaniem pasuje na każdą okazję mam już kilka w apartamencie i realu. W pierwszej stylizacji urzekło mnie to , że dodalaś naszyjnik bez , którego moim zdaniem byłaby ,, pusta".

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje artykuły są bardzo ciekawe :)
    Napewno skorzystam z jakiejś rady ;)
    Mi też jak i misskasia678 podobaja się połączenie szrotów+bikini <333
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykuł. Ja osobiscie nie ubieram maxi, ani na stardoll, ani w realu xd Ladne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje i przydatne rady :)
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł ;) Uwielbiam sukienki i spódnice maxi ;) Stylizacje świetne ! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny, shorty i bikini to fajne i wygodne rozwiązanie.Lubię spódnice maxi, są wygodne .
    lolkapolka9

    OdpowiedzUsuń
  7. Shorty i bikini łączę nawet w realu a maxi sukienkę też posiadam ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny artykuł :)
    Shorty i bikini łączę na co dzień przy wysokich temperaturach ;)
    Sukienek maxi nie posiadam, gdyż nie przepadam za nimi w realnym życiu jednak u innych bardzo mi się podobają :)

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty i bikini boskie, szczegolnie z ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sukienki maxi, na stardoll mam mało, może jedną, dwie ;DD

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny artykuł,na pewno skorzystam z twoich rad,najlepsze jest połączenie szortów ze strojem kąpielowym <3
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i przydatny artykuł ;)
    Jestem zwolenniczką połączenia szortów i górnej części bikini (doskonała stylizacja jako przykład).
    Sukienki maxi także kocham, chociaż w stardollowej szafie mam ich niewiele (chyba dwie), za to w realu mam więcej.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń