2014/07/21

Starcie Stylistów

Od tego tygodnia na blogu zagości nowy dział pt.: "Starcie Stylistów". Pieczę będę sprawowała nad nim ja. Już Wam tłumaczę o co chodzi :)
Jak sama nazwa wskazuje, chodzi tutaj o pojedynek stylistów, czyli wybieramy osobę, która stworzy lepszą stylizację. Będzie to się odbywało w sposób następujący: dwie osoby z kolejki tworzą stylizację na wybranym przeze mnie użytkowniku Stardoll oraz na ustalony wcześniej temat (również przeze mnie). Następnie robicie screen, podpisujecie pracę swoim nickiem, linkujecie i link wysyłacie na e-mail: lisek412@gmail.com
UWAGA! Ponieważ starcia będą pojawiały się w soboty, swoje prace musicie wysłać do czwartku (żebym miała czas na przygotowanie posta). W każdym kolejnym poście będę informowała o temacie następnego starcia, modelce i osobach, które będą brały udział.
Nagrody: osoba, która wygra zgarnia 20 sd oraz reklamę w pasku bocznym na tydzień z mianem Stylisty Tygodnia.

Pod tym postem możecie się zapisywać do Starć. Pierwsze Starcie Stylistów odbędzie się w tę sobotę. Pracę należy wykonać na mojej doll (Soxo_), a tematem jest "Wakacyjne szaleństwo". Pracę wysyłają dwie pierwsze osoby z kolejki na podany wyżej adres e-mail.


Zapraszam do zgłoszeń !

56 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. skoro dodałam jako pierwsza komentarz, to jestem pierwsza na liście i mogę zacząć robić stylizację?

      Usuń
  2. Fajny pomysł. Niestety nie będzie mnie w tą sobote.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. C:
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  9. ZGŁASZAM SIĘ !
    PS superowy pomysł :)
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)

    Finnie_Odair :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    AlexisDjament

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ja też mogę wziąć udział?
    Jeśli tak, to... zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się również! :)
    ~ xxhausted

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli jeszcze można to się zgłaszam :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Pietrulina

    OdpowiedzUsuń