2014/07/21

Inspired by... Prada

To już czwarty artykuł z serii, o którą często mnie pytacie, zastępuję nim post Styled Outfits. Dziś znalazłam coś absolutnie wyjątkowego, bo torebkę inspirowaną Pradą, pochodzącą z czasów, gdy ubrania ze Stardoll bardziej przypominały rysunki, niż oryginalne okrycia. (o tym więcej przeczytacie w następny poniedziałek). Tak czy inaczej, postawiłam na tą zdobycz i mam nadzieję, że Was nią nie zawiodę. :]

Co musisz wiedzieć o... Pradzie. W 1913 roku we włoskim Mediolanie został utworzony dom mody produkujący luksusowe skórzane torby. Jego założycielem był Maria Prada (we Włoszech imię Maria jest męskie). Marka została jednak rozsławiona po 1978 roku, kiedy to wnuczka założyciela odziedziczyła ją po dziadku i wprowadziła w obieg ubrania haute couture, a potem pret-a-porter.

Dlaczego wybrałam tą markę? W Starbazarze trafiłam na bardzo tanią torebkę o niespotykanym kroju i kolorze, dlatego ją kupiłam. Potem okazało się, że oryginalny projekt wykonał któryś z projektantów Prady. Natychmiast zaczęłam tworzyć z nią stylizację, której mam zamiar użyć w tym artykule.

O stylizacji w kilku słowach Sami przyznacie, że jest wyjątkowo w letnim klimacie - ma stonowane pastele przecięte ostrymi odcieniami na chustce udawającej pasek. Bardzo się cieszę, że użyłam tych butów - nie są może szczytem możliwości grafików, ale tutaj idealnie pasują i nie rzucają się w oczy żadne ich mankamenty. Pod kolor outfitu zrobiłam makijaż który prezentuję Wam dzisiaj wyjątkowo. :] A co Wy myślicie o stylizacji?
top Rio torebka Decades spodnie LE pasek Miss Sixty  buty 


Oto odpowiednik torebki ze świata realnego:


Co o niej myślicie? Będziecie jej szukać?
Post napisałam w niedzielę i mam nadzieję, że teraz gdy to czytacie nowa kolekcja Le albo już weszła albo zaraz wejdzie. ♥ Pierwszy raz zaoszczędziłam stardollary, więc może jakoś to będzie. Trzymajcie się. :]
* wiem, że jest kilka błędów ale co tam - wakacje mam, plaża nie sprzyja pisaniu :*

17 komentarzy:

  1. Torebka podoba mi się.
    Bardzo dobra sytlizacja.
    W realu jest prawie taka sama :)
    Poszukam i zastaowię się czy kupić :)
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  2. PS ciekawy artykuł :)
    Ldaymorgen

    OdpowiedzUsuń
  3. NA stardoll podobają mi się takie torebki, ale w realu nie bardzo lubię nosić. :c Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny artykuł : ) Możliwe, że zakupię torebkę xd Też pierwszy raz specjalnie zaoszczędziłam trochę sd.

    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad torebką się zastanawiam, co do stylizacji, nie pasuje mi koszulka, a reszta super <3
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja świetna tak samo jak artykuł,a jeżeli chodzi o torebkę to jeszcze zastanawiam się nad jej zakupem.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie mi się nie przyda, ale raczej później bd jej szukać.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka nie podoba mi się . Całość wygląda znośnie . Nie podoba mi się twarz oraz skóra doll . Bluzka dziwna , spodnie wygl. jak plastik . Nie podoba mi się całość .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś dużo błędów w artykule. Pierwszy akapit, ostatnie zdanie - powinno być 'TĘ zdobycz' zamiast 'tą'. 3 akapit, 2 zdanie - 'wykonał któryś Z projektantów'. Ostatnie zdanie w tym akapicie, powinno być 'którĄ mam zamiar'. 4 akapit - zapomniałaś przecinka przed 'ale tutaj idealnie pasują'. W następnym zdaniu to samo, przed 'który prezentuję Wam'. Do niczego więcej (pod względem gramatycznym) nie mogę się przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, ktoś widzę dokładnie czyta to co robię. :D Musicie wybaczyć, plaża nie sprzyja pisaniu artykułów. :D

      Usuń
  11. Nie podoba mi sie. Całość wyglada tandetnie i nie skleja sie. Nie widze w tym lata.

    Mauskacom

    OdpowiedzUsuń
  12. Artykuł ciekawy, torebka fajna, ale w stylizacji coś mi nie pasuje, chyba top. Ale jest fajnie :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka bardzo ładna, stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi akurat torba sie podoa, jest swietna i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna torebka , ciekawa tak jak artykuł . Stylizacja piękna bardzo dobrze torebka komponuje sie ze spodniami ale coś nie pasuje mi tu ten Top
    `Arisa6

    OdpowiedzUsuń