2014/07/19

Akademia Stardoll - poradnik cz. 1





Wiele osób zadaje nam pytania dotyczące Akademii Stardoll, dlatego postanowiłam zorganizować dział, w którym dokładnie opiszę każde zadanie i pokażę jak ukończyć akademię. Do tego założyłam specjalne, nowe konto – Aaci.

Po pierwszym wejściu do Apartamentu i otrzyamniu pierwszego prezentu od razu wyświetla nam się pierwsze zadanie w Akademii, czyli wybrać się do StarPlazy i kliknąć na wyróżniony sklep, czyli na Wild Candy. Pierwsze zadanie już za nami.



Teraz musimy zakupić przynajmniej jeden artykuł. Koniecznie musi on pochodzić ze sklepu wybranego przez Adminów, którym jest Wild Candy, w innym przypadku zadanie zostanie niezaliczone. Ja kupiłam spodenki.


Zadanie ukończone! W zamian za prawidłowo wykonane dwa pierwsze zadania otrzymujemy buty oraz 50 sm.


„Miejsce w szafie” to nazwa kolejnego zadania z jakim każą nam się zmierzyć Admini :D Musimy teraz odpakować swoje zakupy, a nowe artykuły założyć na lalkę i kliknąć „Zapisz”.

Po zakończeniu tego trudnego zadania otrzymujemy kilka całkiem przydatnych kosmetyków, co według mnie jest dobre zwłaszcza w przypadku nowych kont oraz 50 sm.



„Odbicie lustrzane” – przejdźmy do Salonu Piękności, rozpakujmy swoje zdobycze, pomalujmy lalkę i „Zapisz”. Gotowe.


Super! Nagrody coraz lepsze :) Tym razem dostajemy lakier i 12 sd!




W zadaniu „Styl Apartamentu” znowu musimy powrócić do naszego pokoju. Potem wejść do SuiteShopu i kupić jakąś kanapę.  Kiedy wejdziemy już w SuiteShop -> Ozdoby -> Meble -> Siedzenie, Admini będą nam proponowali zakup pierwszej sofy z BASICS, której cena wynosi 140 sm, ale wcale nie musimy zakupić akurat tego siedzenia, aby zadanie zostało wypełnione.

Nowy artykuł ustawmy gdzieś w pokoju i kliknijmy „Zapisz”. 
Gotowe. Zadanie zaliczone.



Myślałam, że nagrody będą coraz lepsze, ale niestety pomyliłam się. Po tym zadaniu otrzymujemy znowu 50 sm oraz jakąś lampę, czy rzeźbę… no w każdym bądź razie jakąś ozdóbkę :D

Kolejne zadanie to projektowanie w SD Fashion. Klikamy "Zaprojektuj i sprzedaj", następnie zaczynamy projektowanie. Otwiera nam się katalog z szablonami. Admini proponują nam ten pierwszy, czyli zwykłą koszulkę, ale to nie ma różnicy - możemy zaprojektować coś innego pod warunkiem, że pochodzi to ze StarDesign Fashion. Po wybraniu szablonu tworzymy własny materiał, ewentualnie można użyć tego, który proponują nam Admini. Klikamy "Szyj" i gotowe.


Za wykonanie tego zadania otrzymujemy budzik pasujący kolorystycznie do wcześniejszego prezentu.


Ostatnie na dziś zadanie to "Wielkie marzenia". Wchodzimy w kopertę, czyli w wiadomości, gdzie czeka na nas list akceptacyjny.


Za wykonanie tego zadania dostajemy torebkę i 50 sm.


Gratulacje! Zostałyśmy przyjęte do Akademii Stardoll!


Klikamy "Zapisz się", a następnie "TAK".

Na dziś to tyle. Postaram się dodać kolejny poradnik-artykuł jakoś w środę, ale nie obiecuję, bo szczerze mówiąc lepiej jak pojawiałyby się raz na tydzień :)


Mam nadzieję, że wam się podobało, a także że odpowiada wam taka wersja poradnika dot. Akademii Stardoll. Strasznie ciężko jest działać na nowym koncie, zaczynać od zera… Miłego dnia!

12 komentarzy:

  1. Fajna, tylko dla początkujących, będziesz musiała się dużo narobić ^^

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny poradnik opisany dosyć dokładnie,dla początkujących graczy jak najbardziej pomocny.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy poradnik ;) przyda się tym, którzy jeszcze nie zrobili zadań ;)
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już skończyłam akademię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ten dział jest mało przydatny ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez sensu z tym działem, większość już to skończyła. Poza tym jest oddzielny blog z dokładnie opisanymi WSZYSTKIMI zadaniami ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami się przydaje ;3
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już skończyłam całą akademię.
    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś zakładam już chyba 10 konto na strdoll, po długiej przerwie... Mimo że jestem już dosyć stara :) ponieważ mam 13 lat. Postanowiłam, że chcę ukończyć akademię i gromadzić swoje stardolary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero będę grać w Stardoll, jeszcze niedawno nie wiedziałam, co to jest :D

    OdpowiedzUsuń