2014/07/23

Ramadan - czwarty klucz

Możemy dzisiaj otworzyć już ostatnie pudełko z kampanii Ramadan. Klucz możemy znaleźć klikając na zakładkę z konkursami, a następnie "Centrum Kariery". Szkatułkę otworzyć mogą tylko osoby ze statusem Superstar, a nagrodą jest chustka wraz z peruką. Ku mojemu zaskoczeniu chusta znajduje się w zakładce z fryzurami i można zmieniać kolor peruki. Moim zdaniem nagroda jest średnia lecz zawsze może się przydać robiąc stylizację na konkretny temat.
Jak Wam się podoba nagroda?



26 komentarzy:

  1. Nie zrobię, nie przyda mi się w ogóle.. Taka beznadzieja w kuferku dla ss..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście myślałam, że to będzie coś bardziej szałowego nie dość że na zakończenie akcji kuferkowej to jeszcze w kuferku tylko dla superstar ! ;C

    martizyzek20

    OdpowiedzUsuń
  3. * peruka nie perułka

    radziłabym poprawić ten błąd bo nie ładnie wygląda :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie admini mogli się bardziej postarać,liczyłam na coś więcej niż tylko zwykłą perukę która do niczego się nie przyda.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Błędy zdarzają się każdemu, Tobie pewnie również :)

      Usuń
  6. Coraz to gorsze nagrody są przedtem 15 SD a teraz jakaś chusta nie bardzo mi się podoba mogli się bardziej postarać . :/
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się, mogłam nie robić.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez pół dnia szukałam, gdzie ta chusta się podziała, a nie przyszło mi na myśl, że może być przy fryzurach ;p
    Jednak troszkę się zawiodłam, gdyż oczekiwałam, że skoro jest to przeznaczone dla ss to będzie to coś wyjątkowego. A tu zwykła chusta. No cóż, takie jest to życie.


    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją, raczej nie będę jej używać.Liczyłam, że rzecz dla ss będzie jakąś sukienką razem z tą chustą.Troszkę się zawiodłam.Jednak doll w niej wygląda całkiem dobrze...
    Pozdrawiam
    lolkapolka9

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dostałam śliczną spódnicę *0* ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA http://stardoll-to-co-kocham.blogspot.com/
    !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dostał -.- Są 3 prezenty na stardoll. Dwa normalne, i jeden dla SS.

      Usuń
    2. Są cztery . Trzy dla wszystkich i jeden wyłącznie dla SS
      Jula1744

      Usuń
  12. Można znaleść gorsze rzeczy na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się cieszę z fryzury, ciekawie wygląda na mojej doll i na pewno ją wykorzystam.

    ashe538

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezbyt mi się podoba ale intak bym to chciała.
    Nie mogę tego mieć bo nie jestem ss :(
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam tego nie rb ...
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się :/ Dla mnie ta akcja. . . jakoś nie specjalnie przemawia .
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  17. To nie jest chusta tylko Hijab :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta jest ładna i została dobrze wykonana ale myślę , że nie jest ona za bardzo potrzebna , tandeta
    `Arisa6

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zrobiłam bo nie posiadam statusu SS . I tak bym nie zrobiła ponieważ uważam , że jest nie potrzebna . Pozdrawiam Jula1744

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie chusta jest ładna, ma ładny kolor, fajnie, że można kombinować z kolorem włosów. Może okazać się przydatna, jeśli będziemy wykonywać stylizację na konkurs. Jednak muszę się zgodzić z niektórymi osobami, że admini robią coraz gorsze nagrody. Ja i tak nie zrobię, bo nie posiadam statusu SS.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń