2014/07/22

Makijaż krok po kroku #8

Hej, przepraszam że późno, ale straciłam poczucie czasu.
Wraz z Kają stwierdziłam że zmienimy nazwę z kolorowo krok po kroku na zwykły makijaż krok po kroku.
Zapraszam do oglądania :)
--------------------------------------------------
Makijaż w odcieniach mięty i czerni, zapraszam:

KROK 1

Zaczynam od białego, maluje nim wewnętrzny kącik oka.

KROK 2

Czas na mięte, nią maluję środek powieki.

KROK 3

Kolorem Bond Blue (nie wiem jak nazwać ten odcień) maluję końcówkę powieki i nachodzę lekko na miętowy.

KROK 4

Czarnym cieniem maluję końcówki cienia którego użyłam poprzednio.

KROK 5

"Rysuję" standardowe kreski eye-linerem oraz tuszuję rzęsy.

KROK 6

Policzki lekko pudruję brązowym różem do policzków. Usta zostawiam naturalne.

||EFEKT KOŃCOWY||

||KOSMETYKI||

Mam nadzieję że makijaż się podobał.
Co o nim sądzicie?
Zmieniły byście coś?
Komentujcie

shariSweet

13 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładny i dobrze wykonany,tylko trochę bardziej podkreśliłabym kości policzkowe brązowym pudrem.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba.
    Sandreas369

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki prosty, zwyczajny, ale za to bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny make-up fajnie , że zostawiłaś naturalne usta . Faktycznie podkreśliła bym bardziej kości policzkowe brązowym różem.

    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo krok po kroku było fajniejszą nazwą ;D
    Makijaż bardzo fajny :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo prosty ale ładny :)) Jedyne co bym zmieniła to bardziej podkreśliła kości policzkowe. Szkoda że tusz do rzęs i kreski troszkę "przyćmiły" makijaż i właśnie z tego wględu pomalowałabym większą część oka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczny ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest świetny , prosty w wykonaniu ale ma same zalety , nic bym tu nie zmieniłam wszystko się ładnie komponuje , Podoba mi sie to , ze zostawiłaś naturalne usta bez zadnych kombinacji co za duzo to nie zdrowo ;)
    'Arisa6

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW, ten make-up jest super, idealny na lato i na wiosnę.Usta mi się podobają, wolę naturalne makijaże .Pięknie :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bardzo przypadł mi do gustu :)
    Podoba mi się taki jaki jest i nic bym nie zmienila.
    Jeśli znajdę te kosmetyki to sobie taki zrobię :)
    Mam nadzieje że będziecie robić teraz tylko takie makijaże- w tym stylu
    GRATULUJĘ POMYSŁU!
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń