2014/07/24

HOT or NOT






 Diana.Miss2

palinkaa1997: Moim zdaniem to najlepsza stylizacja dzisiejszego wydania. Ostatnio oszalałam na punkcie łączonych wzorów, dlatego tak bardzo podoba mi się ta spódnica (sukienka). Jest gustownie, interesująco. Zdecydowanie HOT, HOT, HOT!

nataliaszelc01: Stylizacja bardzo mi się spodobała. Nic dodać, nic ująć, wszystko idealnie do siebie pasuje. Tym razem nie mam się do czego przyczepić. Zdecydowanie HOT.

PaulinkaD.: Bardzo mi się podoba. Jedyne co bym zdjęła, to naszyjnik. HOT. 

Izowirus: Nie ma się o co przyczepić. Wszystko do siebie pasuje, nie jest nudno dzięki połączeniu żywej spódnicy z bluzką z napisem. Dobrze dobrałaś dodatki (torba z wisiorkiem wyglądają razem cudownie!). Być może zmieniłabym tylko buty, choć według mnie te wyglądają ok. HOT.

KateAnneChill: Ta stylizacja jest... okay, gdyby nie bluzka. Powinna być gładka, bez żadnych napisów. Wtedy stylizacja byłaby w 100% idealna. Podoba mi się wzorzysta spódnica. Dobrałaś bardzo dobrze dodatki. Szczególnie sandałki na obcasie, czółenka zepsułyby całą stylizację. Sumując - HOT.


jabuszko5

palinkaa1997: Tak! Założyłabym może inne buty, lekkie, z paskiem wokół kostki i złotymi elementami.Jednak mimo to dostajesz ode mnie HOT.

nataliaszelc01: Ciężko wyrazić mi opinię na temat tej stylizacji. Wszystko dobrze ze sobą gra, aczkolwiek czegoś mi tu brakuje. Wymieniłabym torebkę na większą, może plażową. Pasek ubrałabym trochę wyżej, a buty zmieniłabym na delikatniejsze. HOT/NOT.

PaulinkaD.: Nie lubię ubrań Basics. Wygląda to dobrze, jednak ta pikowana torba nijak tu pasuje. HOT/NOT.

Izowirus: Według mnie bardzo ładna stylizacja. Świetny dobór sweterka (?) do bluzki. Poza tym torba pasuje do paska, jednak trochę przeszkadzają mi tu platformy. Proponowałabym jakieś "lżejsze" obuwie. Poza tym mogłabyś scalić wszystko jeszcze jakimiś kolczykami, bo na górze czegoś mi brakuje. HOT.

KateAnneChill: To jest chyba najlepsza stylizacja dzisiejszego HOT or NOT. Podoba mi się kolorystyczne przełamanie jakie tu zastosowałaś. Nie jest za dużo, nie brakuje niczego! Dodatki w postaci paska i torebki całkowicie uzupełniają ten zestaw. Wielki plus za dobranie prostej fryzury i zrobienie makijażu. Wszystko tu ze sobą współgra! - HOOOT





 KateAnneChill

palinkaa1997: No kogo my tutaj mamy? :) Torebka oderwana od rzeczywistości, nie podoba mi się ona tutaj. Jeśli chodzi o buty z podkolanówkami - albo podkolanówki i zakryte buty, albo zabieraj podkolanówki. Masz ode mnie HOT/NOT, co nie zmienia faktu, że bardziej skłaniam się do pierwszej "strony".  

nataliaszelc01: Kolejna letnia stylizacja. Tutaj moją uwagę przyciągnęła torba, która nie bardzo mi tutaj pasuje. Zamieniłabym ją na nieco lżejszą i w innym kolorze. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. HOT. 

PaulinkaD.: Dość fajnie to wygląda. Jedyna rzecz, która mi się nie podoba to torebka i krzywo założony naszyjnik. Reszta jest fajna. HOT.

Izowirus: Jak tylko zobaczyłam tę stylizacje, od razu przywołała mi na myśl Japonię. Bo właśnie tam zakłada się podkolanówki do sandałków. Jest słodko i letnio, a wszystko do siebie pasuje. Brawo! Jedyną rzecz, którą może bym zmieniła to torba, bo za tą szczególnie nie przepadam. HOT! 
xxxooolove

palinkaa1997: Miało być cudownie, tak wakacyjnie, letnie, na plażę. No i wyszło, owszem, tylko wyszło tandetnie. Jedyne nawet trafne połączenie to torba i buty. Reszta nie. Niestety, NOT

nataliaszelc01: Typowo letnia stylizacja. Mam do niej mieszane uczucia. Jest zwyczajna, niczym się nie wyróżnia. Wydaje mi się, że byłaby o niebo lepsza gdyby nie ta bluzeczka. Nie pasuje mi tutaj. HOT/NOT.

PaulinkaD.: Stylizacja jest po prostu brzydka. Skwarkowa skóra i morski kolor nie pasują do siebie. Wygląda to tandetnie. NOT.

Izowirus: Miało być wakacyjnie. I jest, tylko w niezbyt dobrym guście. Pierwsze, co mi się nie podoba to spodenki. Zmieniłabym je na normalne jeansy (nie w sztucznym, morskim odcieniu). Kolejna sprawa, zielone sandałki kompletnie tu nie pasują, a sama torba też przy tym doborze ubrań niespecjalnie się prezentuje. NOT.

KateAnneChill: Nic tu do siebie nie pasuje. Chciałaś zrobić bezpieczną, letnią stylizację, jednak kolorystycznie jest tu wielki misz-masz. Uwielbiam tę bluzkę z Chanel Tribute czy szorty, które założyłaś, ale w tej stylizacji nawet one nie ratują. - NOT.






PS Wybaczcie inną kolejność, ja i blogger nie możemy się dzisiaj dogadać.
 
Zgadzacie się z naszymi ocenami?

W poniedziałek odwiedzamy i oceniamy:
martyna037c
marinellaSilver
MissPaulina5150
MissOlka1231




18 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest najładniejsza podoba mi się w niej wszystko nie ma nic w niej tandetnego, a poza tym reszta stylizacji jest zepsuta niektórymi dodatkami.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza HOT
    Druga HOT
    Trzecia NOT
    Czwarta NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje wypadły nie najgorzej ale najbardziej spodobała mi się stylizacja pierwsza, świetnie dobrane dodatki i nic bym w niej nie zmieniała.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulinka jak zawsze najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pierwsza mi się podoba. Cudo *.*

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odwiedziłyście mnie wtedy, kiedy robiłam stylizację na szybko w pracy, ale cóż słowa krytyki przyjmuję bo i te są przydatne :) Pozdrawiam xxxooolove

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja bardzo udana, prócz ostatniej reszta też jest ładna. Zgadzam się z ocenami w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się stylizacje pierwsza i trzecia ;) Tylko ostatnia jest taka sobie.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia stylizacja jest boska :)
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i trzecia stylizacja spodobały mi się najbardziej^^
    Reszta jest łana ale troszkę grosza.
    ODWIEDŹCIE MNIE KIEDYŚ :)
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja jest cudowna, ale myślę też że druga stylizacja również zasłużyła na HOT. Czwarta nie biorąc koloru skóry pod uwagę może by uszła, ale trzecia jest do kitu! Torebka nie pasująca do niczego, wkasany naszyjnik pod spódnice i skarpetki założone do butów z odkrytymi palcami... Ta stylizacja dostała HOT chyba tylko dlatego, że jej autorka była dzisiaj oceniającą....

    ElizabethMoonth

    OdpowiedzUsuń
  13. hej nie chce przyczepić się zadnej stylizacji lecz jedno mnie zdziwiło dlaczego redaktor czy jakoś tak ( wspułpracownik ) izowirus wziol udział w konkursie o wakacjach przecierz pisałaś w swojim regulaminie ze osoby pracujące nad blogiem nie mogą brać udziału w konkursie
    BubblyKamanGirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się stylizacja użytkowniczki Diana.Miss2, absolutnie zasłużyła na HOT. Druga mimo drobnych niedociągnięć, także HOT. Trzecia natomiast mi się nie podoba, ta torebka nie pasuje, te buty + podkolanówki, stanowczo nie, nie zgadzam się z ocenami.
      Czwarta, nie będę już komentować, dla mnie NOT.
      katniss-ne

      Usuń
  14. Nie ma co się oszukiwać, pierwsza stylizacja jest najlepsza.
    Nejlex

    OdpowiedzUsuń