2014/07/22

Stylish Day

Witajcie.
W taką pogodę jak ta nie chce mi się nic robić, a co dopiero tworzyć stylizację... Na całe szczęście, poszło mi to dość szybko.
Dzika "gepardka" (tak nazywamy ten print) miała zostać ujarzmiona śmiałym różem, jednak myślę, że dzięki tej mocnej barwie wcale nie wyszło tak spokojnie. Spokoju nie wprowadza także i spódnica, która... jest również dość odważna i prowokująca. Całość prezentuje się tak, jak na obrazku poniżej.
Co myślicie?


MINI LOTERIA
Z komentarzy pod tym wpisem wylosuję jedną osobę, która wygra 10 sd. Wyniki w niedzielę (przy kolejnym wydaniu Stylish Day). Warunkiem udziału w losowaniu jest napisanie czegoś o stylizacji (nie biorę pod uwagę komentarzy typu "zgłaszam się"/ "fajna" itp.)

25 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna! Trochę nie w moim guście, bo nie mam dużo SD, ale zobaczę czy kupić spódniczkę :-) Podoba mi się, że trampki i torebka mają taki sam wzór. Koszula i okulary także współgrają kolorystycznie. Coś bym ujęła, ale nie wiem co... może ten łańcuch za ciężki ?

    Dremily

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna faktycznie drapieżna stylizacja bardzo fajnie wygląda to połączenie różu panterki i czerni wszystko tworzy spójną całość

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mi się w tej stylizacji nie podoba . Doll nie ma ładnej twarzy . Czapkę oszpecił łańcuch . Bluzka ma dziwny krój . Spódnica wyglada dziwnie Łańcuch odstaje od reszty . Buty są poprostu brzydkie . Torbę oszpecił pasek na ramieniu . Kasia_sweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę w stylizacji kilka fajnych połączeń, mówię tu o butach+torebka+plecak, świetnie razem wyglądają także koszula+czapka+naszyjnik. Ogólny efekt bardzo mi się spodobał wyszedł tu tak trochę "miejski szyk", czy coś w ten deseń. Początkowo byłam sceptyczna co do spódniczki, teraz mam wątpliwości do butów. Jednak muszę przyznać, że całokształt prezentuje się super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się to połączenie czerni różu i panterki, zrezygnowałabym jednak z tej czapki ;)
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, ale jak na moje dochody trochę droga. Jedyną rzeczą do której mogłabym sie przyczepić to buty, lepsze byłyby jakieś szpilki?
    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  7. Cos mi tu nie pasuje. Moze ta czapka? A tak ogolnie to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym tak się nie ubrała , ale stylizacja dość fajna. Nie podobają mi się jedyne buty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja. Jedynie zmieniła bym buty :)
    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wedlug mnie to jedna z najgorszych stylizacji, jakie tu zobaczylem. Od razu mi sie nie spodobaly dziwne polaczenia. Bluzka ze zlotym lancuchem sprawiaja wrazenie elegancji, ale z ta czapka? Te buty kompletnie nie pasuja do spodnicy.. Tzn. oczywiscie ja tak to widze... Nigdy bym tak nie ubral lalki..
    michaelis-san

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja nie jest za fajna. Nie pasują mi tu buty i czapka. Woalka na twarz też nie jest dobrym rozwiązaniem. Fajnie że dodałaś tu panterkę, ale jednak nie :( Duży plus za okulary, bo dodałaś kolejny element różowy. Dzisiaj daję Ci 6/10 za bluzkę, łańcuszek który bardzo pasuję, i spódnicę ! Spódnica świetna ! Mogłabyś też dodać coś za sm, ale cóż. Pozdrawiam i czekam
    Krytyczqa
    Edit : Pasek jest za sm ale jest wgl nie potrzebny bo go prawie nie widać c:

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż stylizacja ciekawa, ale kompletnie nie w moim stylu. Jakoś nie przepadam za takimi połączeniami, muszę jednak przyznać, że bluzka i spódnica fajnie pasują, ja bym do nich włożyła inne dodatki.

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest dobrze dobrana kolorystycznie. Róż świetnie pasuje do panterki dobranie doskonałe. Ale przyczepie się troche za dużo tego... wygląda to jak duża papka. Zmieniłabym całkowicie tą panterkę. Czapka nie pasuje do spódnicy asymetrycznej za to ogromny minus. Stylizacja nie przewidziana. Nie w moim stylu również jak i nie podoba mi się.

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest źle,ale na pierwszy rzut oka widać,że jest tu wszystkiego za dużo pozbyłabym się czapki i wymieniłabym dodatki na jakieś bardziej eleganckie,ale tak poza tym to jest całkiem ok.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Ale denerwuje mnie jakaś siatka, którą doll ma na głowie.
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się siatka, czapka. Ale polaczenie spodnicy, z torba, i bluzka boskie. spodniczka jest extra.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest świetna tylko ten łańcuch jakoś nie pasuję, świetne połączenie na pewno bym kupiła spódnice gdybym miała sd xD

    IrTerens

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedna z lepszych stylizacji. W tym sezonie bardzo podoba mi się panterka a jej połączenie z różem jest fenomenalne ! Czarna spódniczka już od dawna mi się podobała, ale jakoś nie miałam okazji jej kupić dzięki tej stylizacji już na 100 % ją kupię !!
    Ps. Stylizacje na blogu są naprawdę bardzo dopracowane i nie tuzinkowe już nieraz brałam z nich przykład :)

    martizyzek20

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stylizacja, ale wedlug mnie ta siatka jest nie potrzebna, ale wszystko inne ok, zawsze podobala mi sie ta spudnica :)
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się ta stylizacja nie podoba. Połączenie łańcucha z tą czapką jest brzydkie, tylko spódnica z bluzką wygląda fajnie. Zdjęłabym czapke, to by całość wyglądała ok.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak trochę bez gustnie...
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska stylizacja wszystko do siebie pasuje i sie dobrze komponuje , nic dodać ani nic ująć gratuluje tak wykonanej stylizacji , nie spostrzegałam tak tej spódnicy a ty to zmieniłaś i postanowie ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa stylizacja. Ma ten swój klimat ;) Chociaż nie przepadam za panterką, tutaj mi się podoba. Jest zarówno elegancko i luźno, codziennie. Świetnie wykorzystałaś spódnicę i idealnie połączyłaś dwa style, które na ogół nie pasują do siebie. Dodałabym do tych butów czarne platformy z Falling Angel jako kolejne tego typu połączenie. Ogólnie całość prezentuje się dobrze.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja wpadła mi w oko ,ponieważ wyróżniają się w niej różne kolory . Panterka daje tej stylizacji "kopa" . Czapka odmładza dollkę i pokazuje ją jako "nastolatkę" . Spodobała mi się torebka z plecaka . Pasek ładnie łączy spódnicę z koszulą . Spódnica w fajny sposób pokazuje nogi co w tym czasie jest bardzo modne c: Gdybym miała ocenić tą stylizacje dałabym 10/10 .

    Pozdrawiam,
    Natashiax :D

    OdpowiedzUsuń