2014/07/26

Prezentownia

Najpierw szybko podam wyniki poprzedniej prezentowni i przepraszam, że tak długo usieliście na nie czekać.


1. - agnieszka5503
2. - 
3. - zuzka2731D
4. - Eyrol
5. - ellena2002
6. - swetowa

Na zgłoszenie się po nagrody macie czas do środy, godz. 15:00, inaczej przepadną.

Dzisiejsze artykuły:

Osoby zgłaszające się zobowiązane są posiadać 2 sm/sd na zakup rzeczy w przypadku wygranej.

Osoba, która najciekawiej wypowie się na temat danej rzeczy - otrzyma ją.
Na swoje wypowiedzi macie czas do czwartku, wyniki podam w sobotę wraz z nowymi ubraniami. Powodzenia! :)

21 komentarzy:

  1. Hmmmm, rzecz, którą najbardziej chciałabym posiadać nosi numer 3 - jeansowa katana/kurteczka. Cóż by tu powiedzieć! Jest idealnym dopełnieniem do wielu stylizacji, szczególnie wyobrażam ją sobie z bluzką i kolorową spódniczką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej spodobała się rzecz nr 2- szalik. Uważam, że jest ciekawy i może znaleźć zastosowanie w wielu stylizacjach. Doskonale nadaje się do ocieplenia jesiennych stylizacji, a także doda charakteru tym bardziej wiosennym. Sposób w jaki jest ułożony daje nam nieskończenie wiele możliwości do ubrania go. Kolory szalika są raczej stonowane, ciepłe, dzięki czemu można go uczynić dodatkiem drugoplanowym, ale przy użyciu odpowiednich akcesoriów, może być w centrum stylizacji. Wybrałam go głównie ze względu na oryginalność, odpowiednio ubrany może wzbogacić wygląd naszej doll.
    ~ xxhausted

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od nr. 1
    Buty są w idealnym kolorze, złoty zamek oraz odkryte palce dopełniają je. Buty same w sobie nie sprawiają jakiegoś wielkiego wrażenia, ale w połączeniu z czarnym ciuchami, dodatkami w ich kolorze oraz złotym wisiorkiem czy bransoletką, z pewnością przykują uwagę. Wybrałam je ponieważ rzadko można spotkać tak oryginalne i ładne buty. Jest to takie fajny akcent który dobrze będzie współgrał z innymi stylizacjami, ich kolorystyka przemawia do mnie jak najbardziej. Byłabym bardzo szczęśliwa posiadając te buty :).

    Drugą rzeczą jaka mnie zainteresowała jest kryjący się pod nr. 2 szalik. Dla niektórych może przypominać własność bezdomnego i coś zupełnie bez wartościowego. Otóż nic bardziej mylnego, jest oryginalny i można go użyć do wielu zimowych stylizacji. Może stanowić on element główny jak i dodatek. Widziałam pełno outfit'ów z użyciem tego szalika były zaskakujące. Dzieki jego kolorystyce nie będzie trzeba się męczyć z dobraniem odpowiednich barw. Jego krój (jak i reszta) jest idealny, rzadko na stardoll możemy spotkać tak niepowtarzalne szaliki czy chusty. Między innymi dlatego chciała bym mieć ten szalik :).

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj mój wybór padł na nr. 4 (3 już mam :D ). Uważam,że to śliczna pastelowa ,,bluzeczka''. Ma cudny kolor - oczywiście chodzi mi o kochaną mięte! Do tego jest za sm. Myślę,że świetnie pasowałaby do także pastelowej, różowej spódniczki z BASICS. Można spróbować też zrobić z niej sukienkę.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. nr.1 - zakochałam się w tych butach od 1 wejrzenia. Mają piękny łosośowy kolor ( którego jestem fanką).Pozłacane zamki dodają im szyku , a także elegancji :) Bardzo także spodobały mi się odsłonięte palce . Uwielbiam botki są u mnie na 1 miejscu jeśli chodzi o buty . Sama w realu mam parę podobnych :p No very very świetny dlatego bym je chciała posiadać ;* pozdro ;p

    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzecz, która wpadła mi w oko kryje się pod numerem dwa. Jest to piękny szalik, o jesiennych ciepłych barwach. Może być dodatkiem do wielu stylizacji, którym doda uroku i je wzbogaci. Kojarzy mi się z ciepłym rodzinnym domem, zapewne dlatego, że kiedyś moja babcia miała podobny, ale w innych barwach. Wybrałam go,ponieważ jest oryginalny.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy może być coś piękniejszego od tego szalika? Moim zdaniem nie. Gdy na niego patrzę, czuję ciepło, które on daje w jesienne, wietrzne dni. Z pewnością ociepli każdą jesienną/zimową stylizację. Patrząc na niego, przypominają mi się jesienne wieczory, spędzone z babcią dziergającą na drutach właśnie szaliczki. Stworzenie z nim stylizacji byłoby przyjemnością! Wygląda on troszkę figlarnie, być może przez te kolory. Dodatkowo jego kształt jest świetny.

    Drugą rzeczą, która zwróciła moją uwagę jest dżinsowa kurteczka. Byłaby prawdziwym skarbem w mojej stardollowej szafie. Mam już nawet na nią pomysł. Kurtka wydaje się troszkę nudna, więc 'ulepszyłabym' ją po swojemu. Dodałabym na nią różne piny, czy inne małe drobiazgi, tak aby wyglądała jak prawdziwa 'koncertowa' kurtka. Myślę, że znalazłabym w Starplazie odpowiednie rzeczy, aby dać tej kurtce drugie życie. Sprawdzi się w wielu stylizacjach. Przy okazji, kocham dżinsowe rzeczy, więc tym bardziej chciałabym ją mieć. Mam nadzieję, że przekonałam redakcję, że te rzeczy powinny się znaleźć w mojej szafie :)
    facebook99fly

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalik utrzymany w burych barwach doda uroku każdej eleganckiej stylizacji. Kolorowe paski sprawiają wrażenie jak by szalik był utkany z jesiennych liści ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Wie ktoś może gdzie się trzeba zgłosić po nagrodę? Jeżeli tutaj to zgłaszam się : )
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzecz która najbardziej mi się podoba to piękny szalik z numerem 2. Dominują w nim ciepłe jesienne kolory min. intensywny morelowy i rzecz jasna, powszechnie obowiązująca kawa z mlekiem oraz delikatny seledynowy, który tworzy modny kontrast. Szalik jest oryginalny. Wyjątkowy. Jego piękno podkreśla sposób ułożenia. Dzięki niemu można stworzyć wiele rozmaitych stylizacji. Może w nich grać tzw. pierwsze skrzypce zarówno jak i bohatera drugoplanowego. Wybrałam go ponieważ jest bardzo charakterystyczny. Z pewnością współgrałby z wieloma elementami mojej garderoby.
    fifi1406

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się jeansowa kurteczka z numerem 3! Byłaby ona świetnym dopełnieniem do moich stylizacji. Jest w idealnym, niebieskim kolorze (nie za ciemny, nie za jasny). Ma ona podwijane rękawy do łokci. Długość jest w sam raz. Jest ona prosta, więc dodałabym do niej różne dodatki. Pasowałaby ona do wielu stylizacji np. do sukienek, spodni. Świetnie by ona wyglądała nawet z białą bokserką. Po za tym uwielbiam jeansowe rzeczy i chciałabym, aby się znalazła w mojej szafie!

    Arrow11

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się podoba rzecz pod numerem 3. Szukam jej od dawna. Uważam, że kurteczka z IT GIRLS jest idealną rzeczA do dopełnienia każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak długo pisać nie będe podoba mi się nr.4 :)
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje zainteresowanie wzbudził ślicznego koloru top z Basic z numerkiem 4! Topy, tak jak spódniczki z Basic są obiektem zainteresowań odkąd dostawa zniknęła ze sklepu dla wielu Stardollowiczek, w tym dla mnie. Top ma prześliczny limonkowy kolor. Stylizacja z topem mogłaby być elegancka (mogłaby powstać sukienka), ale i również wykorzystałabym top w codziennych stylizacjach.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  15. Numerek cztery! ♥ Najbardziej mi się podoba ten właśnie topik. Ma bardzo ładny kolor, miętowy. Ze względu na ten krój doskonale pasuje do doll. Można łączyć go z wieloma ubraniami więc także stworzyć ładną stylizację. Poza tym ubrania z Basic są poszukiwane ze względu na zniknięcie sklepu ze starplazy. Cóż by tu dużo mówić - top śliczny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzecz która najbardziej wpadła mi w oko to dzięwczęca kurteczkz z numerem 3,jest cudna!Pasuje do wirlu stylizacji.W rzeczywistości mam cztery kurtki tego rodzaju,uwielbiam je! <3.Dopełni każdą stylizację.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka nr. 3 jest cudowna. Kiedy ją zobaczyłam wymyśliłam strasznie dużo stylizacji z jej udziałem. Krój jest cudowny i pomysł żeby była jeansowa. Jest bardzo dziewczęca i taka stylowa.
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kurteczka...♥
    Prosta, uniwersalna, BOSKA!
    Jest hitem tego (I nie tylko) sezonu.
    Pasuje do sukienek, spodni, spódniczek.
    Marzy o niej prawie każda Stardollowiczka . (W tym ja♥)
    Była (chyba) w Starplazie (It girls) w 2011 roku.
    Dziewczęca, (Czyli w moim stylu) Modna, jednym słowem IDEALNA!
    Celinelle

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest jeszcze jeansowa kurteczka z It Girls, która przyciągnęła moją uwagę starannym wykonaniem i krojem. Jest prosta, nie przesadzona, ale przy tym bardzo dziewczęca. Ma podwinięte rękawy, co bardzo mi się podoba. Od dawna szukam tej wymarzonej kurteczki, ale dałam sobie spokój po nie udanych poszukiwaniach i liczę na to, że może uda mi się ją zdobyć. Uważam, że ta kurteczka świetnie sprawdziłaby się w połączeniu z troszkę dłuższą spódniczką. Spódniczka mogła by być beżowa w ciekawe wzory z dodatkiem bordowego koloru i białego. Top założyła bym cały biały i całość połączyłabym paskiem. Założyłabym brązowe sandałki. Tak własnie przedstawia się mój pierwszy pomysł na stylizację z tą jeansową kataną i na pewno będzie ich więcej. Mam nadzieję, że będę mogła wykonać moją stylizacje.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń