2014/07/27

Stylish Day


Witajcie.
10 sd z poprzedniego wpisu zgrania autor komentarza z numerem 5., czyli lewa0702. Zgłoś się do mnie do jutra, do godziny 22.

Jestem zaskoczona jak bardzo skrajne emocje wzbudziła poprzednia stylizacja. Wydaje mi się, że z tą, którą zaprezentuję Wam dzisiaj będzie podobnie. Całość jest utrzymana w neutralnych barwach, zestaw jest spokojny. Większość z Was uzna, że stylizacja jest typowa babcina, wiem, na takie komentarze też jestem przygotowana. Użyłam po raz pierwszy w swojej "karierze" tych spodni, które, nie oszukujmy się, są ciężkie do wykorzystania. Torebka była zdecydowanym Must Have tamtej kolekcji (chyba ze względu na swoją walutę), a tak naprawdę również jest trudna do wplecenia jej w stylizację. Jak wyszło? Ocena należy do Was.


Mini loteria.
Zasady takie same jak ostatnio, do wygrania ponownie 10 sd. Wyniki w kolejnym wydaniu Stylish Day (tym razem jest to wtorek!)

19 komentarzy:

  1. Tym razem stylizacja jest cudowna ! Fajne połączenie purpury i bieli. Zauroczyły mnie buty! Spodnie dodają uroku całej stylizacji, i bardzo pasują do koronki. Naszyjnik, okulary i torebka ? Świetnie dobrane dodatki. Gratuluję ! 5/5 :) Wcale nie jest babcinie, jest raczej na stary styl :)
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, ale coś mi nie pasuje chyba ten naszyjnik. Jest no taki jak to powiedzieć dziwny :D
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja ale nie w moim stylu i w sklepie voile nie mogę znaleźć tej bluzki. Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja. Elegancka, ale taka bardziej normalna XD

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie rzeczywiscie strasznie trudne do wykorzystania, ale stylizacja mi sie podoba tylko ta kolia jakos mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja ładna choć nie mój gust. Nie pasują mi trochę buty.

    Arrow11

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna lecz nie pasuje do mnie.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się akurat bardzo podoba! Strasznie podobają mi się tego typu spodnie i myślałam jak je wykorzystać:3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się średnio podoba, to w ogóle nie mój styl, no i no :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem stylizacja nie jest babcina, jest bardzo klasyczna i elegancka. Fajny pomysł na naszyjnik, okulary także dobrze się prezentują. Z tymi spodniami trudno coś stworzyć, więc gratuluję. Stylizacja jest w moim guście i oceniam ją na 5 ;P
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pasuja mi te okularki, bo stylizacja nie jest wedlug mnie letnia, a te okulary sa(takie odnosze wrazenie). Ze spodniami laczy je kolor, ale nie styl.. Eleganckie spodnie sa zapewne trudne do wykorzystania, ale nie pasuja mi do koronkowej bluzki z dlugim rekawem @_@ Reasumujac to jak dla mnie od pasa w dol jest fajnie, gora wyglada dziwnie w tej stylizacji XD
    michaelis-san

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam, że stylizacja jest piękna i bardzo elegancka. Każdy element idealnie ze sobą współgra tworząc spójną całość :) Osobiście bardzo lubię taki klasyczny styl. PS: totalnie zakochałam się w tej kolii.

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie w moim stylu...
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością mogę powiedzieć, że to definitywnie nie mój styl, ale dobra stylizacja po prostu sama rzuca się w oczy.

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancka stylizacja.
    Starannie dobrane kolory.
    Mi się podoba^^
    ale gdybyś zdjęła jej te korale to byłoby perfect!

    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna! Bardzo ładnie wygląda na doll. Pomysł wykorzystania tego topu? jest ciekawy, sama nie wiedzialam co z nim zrobić

    IrTerens

    OdpowiedzUsuń
  18. ŁAdna bluzka! Stylizacja piękna, wszystko tak super ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie wszystko do siebie pasuje idealnie,stylizacja to jak najbardziej mój styl.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń