2014/07/23

Co kupić? - Bonjour Bizou


Nowa kolekcja Bonjour Bizou z pewnością przypadła wielu z was do gustu, mi również :) Sklep ten w ostatnim czasie osiągnął dość sporą popularność, niektóre ubrania tej marki ciężko dostać lub są bardzo drogie (pomimo spadku cen ze względu na "callies picks"). Ja zaopatrzyłam się póki co tylko w trzy rzeczy, pewnie jak wszyscy oszczędzam na oczekiwaną dostawę LE. Zamierzam jeszcze odwiedzić ten sklep, ubrania są lekkie i zdecydowanie część z nich powinna znaleźć się w naszych szafach ze względu na fajne kolory i niebanalne kroje. Do mojej szafy trafi jeszcze z pewnością sukienka maxi, strój kąpielowy i torebki. A wy co uważacie o tej kolekcji? Kupiliście już coś?


1. top - callies picks, marynarka - folk, spódnica - bizou, torebka - it girls, buty - miss sixty
2. top - bizou, spodnie - windows on the world, futro - archive, buty - saint laurent, pasek - st trinans, torebka - chanel, okulary - mr
3. top - bizou, spódnica - moschino, buty - dvf, torebka - chanel, okulary - moschino

14 komentarzy:

  1. Wow:* bardzo fajne stylizacje 1 jest mega . Postaram się kupić chociaż jedną . Heh ;)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się stylizacje, kolekcja tego sklepu bardzo przypadła mi do gustu, już trochę kupiłam, gdyż nie mam zamiaru kupować LE :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja bardzo przypadła mi do gustu, jednak ze względu na nadchodzące LE na razie nic nie kupiłam.
    Stylizacje bardzo mi się podobają, szczególnie 1. W drugiej podoba mi się to ożywienie stylizacji żółtymi butami :)

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja przypadła mi do gustu . W stylizacji nr.1 spodobała mi się marynarka w kwiaty w stylizacji nr.2 spodobało mi się połączenie topu i butów ,a w stylizacji nr.3 spodobały mi się cieniowane okulary które fajnie pasują do topu.

    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stylizacje sa super <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja przypadła mi do gustu :) Kolekcja jest świetna. Może coś kupię :)
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica z ostatniej stylizacji jest po prostu nieziemska!
    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje stylizacje są super!Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja.A na trzeciej bardzo podoba mi się torebka z channel.Kolekcja też jest fajna.
    lolkapolka9

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobały mi się twoje stylizacje.
    Zaraz popędze do sklepu żeby coś kupić :)
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne stylizacje ;) Mi również dostawa przypadła do gustu i z pewnością coś kupię ;)
    Jula1744

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są cudowne ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje,już zakupiłam parę rzeczy z nowej dostawy.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje, pierwsza jest boska <3 Narazie nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja mi się bardzo podoba, ale Twoje stylizacje jeszcze bardziej! Najbardziej podoba mi się druga doskonale pasuje tam top. Pierwsza także jest bardzo dobra. Na razie kupiłam tylko szarą spódnicę, ale planuję zakup jeszcze kilku drobiazgów.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń