2014/07/18

Konkurs

W dniu dzisiejszym zauważyłam, że Admini ogłosili nowy konkurs. Nie trzeba być Superstar, należy tylko odpowiedzieć na dwa nietrudne pytania. Do wygrania są prawdziwe, nie pikselowe słuchawki marki a-Jays Five. Jest Dziesięć par, dla dziesięciu szczęśliwców. Na pytania można odpowiedzieć tylko raz, ale nawet jak się na nie źle odpowie, to jest nagroda pocieszenia. W apartamencie będzie na Nas czekał mikrofon.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty 1 sierpnia.



                                           Weźmiecie w nim udział? Czekacie na wyniki?

11 komentarzy:

  1. już wzięłam udział,nie sądzę żeby coś z tego wynikło :/
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale ja nigdy nie chcę brać udziału w tego typu konkursach
    ale powodzenia innym :)
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę udział, może mi się poszczęści ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę udziału. Mam pytanie: Wybraliście już redaktorów do Metamorfoz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wezmę udziału.
    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze warto spróbować : )
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wezmę udział ;) nigdy nie miałam szczęścia do tego typu konkursów ale kto wie może tym razem się uda ;p
    Iwonka3218

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto spróbować :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń