2014/07/30

Artykuły: Jak zabić wakacyjną nudę, część 2

Cześć Kochani :) Mój ostatni wpis o tym, jak pokonać wakacyjne nicnierobienie bardzo się Wam spodobał, poprosiliście o więcej, więc oto spełniam Wasze prośby =^_^=
1. Klocki LEGO nie są zabawką dla dzieciaczków! Składanie pojedynczych elementów w samochody, domy, roboty... Potrafi wciągnąć i sprawić wiele radości. Nie mówiąc o tym, że taka budowla ciekawie prezentuje się na półce. Masz trochę oszczędności? Zainwestuj w mały zestaw do składania. 
2. Książka zajęciem na długie godziny. O tak, o tak, o tak! Warto znaleźć tematykę, która nas zainteresuje. Lubisz zagadki kryminalne, a może wolisz romantyczną historię? Książek jest do wyboru, do koloru, potrafi sprawić ogromną frajdę, poznajemy świetnych bohaterów, stawiamy się w ich miejscu, śledzimy ich losy... To świetne zajęcie i potrafi na prawdę wciągnąć :) Mówię z własnego doświadczenia. 
3. Spotkaj się ze znajomymi. Może jedna z Twoich koleżanek także się nudzi? Wyciągnij ją na rower albo na lody, pograjcie w karty, zamówcie pizzę, zróbcie sobie maraton Harrego Pottera... 
4. Trochę sportu zawsze spoko. Od dawno marzyłaś, żeby zrzucić troszkę ciałka? A może po prostu lubisz aktywność fizyczną? Idź na basen, pojeździj na rowerze, pobiegaj, kup rolki... Jest wiele możliwości, a może ktoś z Twoich znajomych albo rodziny się do Ciebie przyłączy? 
5. Zrób to sama! Może ozdobisz pokój gadżetami wykonanymi własnoręcznie? W Internecie znajdziesz masę instrukcji, jak możesz zrobić coś prostego i ładnego. Poszperaj. 
6. Pomaluj paznokcie *.* Idź do sklepu i kup lakier w swoim ulubionym kolorze, a może wybierzesz się do kosmetyczki i walniesz sobie przecudowny maniciure? Zabawa i zachwyty gwarantowane :3
Co sądzicie o takich sposobach na nudę? Wykorzystujecie/wykorzystacie któryś z nich?

20 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na nudę w wakacje ; )

    maric1231 <---zaglądnijcie : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z większości sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł,już wykorzystałam większości z tych pomysłów.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły, na niektóre sama kiedyś wpadłam i wykorzystałam. Dzięki temu sobie o nich przypomniałam.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł, na pewno wykorzystam nr. 6 ^^
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystam z każdego ze sposobów :)
    Goldgabriela3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe *-* Nareszcie wiem co mogę porobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja numer 6 też zaraz pójdę zrobić ^^

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny artykuł, dzisiaj właśnie byłam u u kosmetyczki i pobiegać, jutro zaopatrzę się w kilka książek :)
    ~ xxhausted

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre pomysły na nudę :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł
    szlachetna123

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam 6 już parę razy :D
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam trenuję.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły, ale ja mieszkam na wsi i jedyne, co mogę robić to:
    - Czytać książki, choć do sklepu mam daleko i musze czytać jakąś starą po raz któryś tam:-(
    - Ćwiczyć i trenować
    - Bawić się z psem.

    No i ewentualnie pobudować z bratem z klocków Lego...

    ModnaDorota

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne ;),skorzystałam i polecam :) lady-emo-star ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zaczęłam ćwiczyć brzuch z mel b ale jest ciezko dopiero 3 dzien

    OdpowiedzUsuń
  17. Harry'ego Pottera sobie odpuszczę, bo oglądałam każdą część chyba z 5 razy :D Taki tam ze mnie Potterhead XD Chyba jak co roku wyląduję z górą książek fantasy... :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja polecam książki z serii "Baśnipbór" Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły! :3
    Mi najbardziej przypadł do gustu numer 2. Polecam trylogię Igrzysk Śmierci książka umie wciągnąć tak że nie chce się przestawać czytać. Godna uwagi również jest seria Pieśni lodu i ognia oraz Percy Jackson.
    superlaskalove2

    OdpowiedzUsuń