2014/07/24

Wakacyjna nuda? Nie mój problem!

Yo, yo, yo! Co tam Kociaki? U mnie cudownie. Żyję, no kurczę, ja żyję! Są wakacje. Mamy bardzo dużo wolnego czasu i nieraz nie mamy pomysłu na to, jak go wykorzystać. Przygotowałam dla Was kilka propozycji, które może pomogą Wam przepędzić wakacyjną nudę. No, to zaczynamy!
1. A może przyrządzisz coś smacznego? Dla niektórych gotowanie to pasja, w ich rękach ,,samo się to robi". Wiele osób ma po prostu do tego talent. Może Ty też go masz? Poszukaj w Google ciekawych przepisów. Koktajle, ciastka, desery, sałatki, a może coś innego? Dobra zabawa gwarantowana! No, już nie mówiąc o przyjemności jedzenia tego, co sami przyrządziliśmy. Niezapomniane. 
2. A wiedziałaś, że Puzzle wcale nie są zabawą tylko dla małych dzieci? Jest w sprzedaży bardzo wiele układanek, których nie ułożyłoby żadne małe dziecko. Jeśli nie masz co robić, kup puzzle o jakimś ślicznym obrazku, rozsyp na podłodze i zacznij układać! Możesz zaprosić do zabawy rodzeństwo, znajomych, rodzinkę... Może być z tego świetna zabawa, prawda? 
3. Rusz się z domu! Jeśli mieszkasz w mieście, możliwe, że znajdziesz w nim jakieś ciekawe muzea, wystawy. Może warto zobaczyć, co tam jest? Idź na basen, na lody, na pizzę, do McDonalda, do biblioteki, do kina... Jeśli mieszkasz w mieście, prawdopodobnie masz sporo możliwości. Co, jeśli jednak nie? Też możesz pospacerować, możesz pojechać gdzieś autobusem. Komunikacja miejska wcale nie jest zła, zapewniam Was. Daje dużo możliwości! 
4. Pograj w coś! Nie, nie na komputerze ani na konsoli ;) Masz gdzieś ,,zakopane" Scrabble, Eurobissnes czy chociażby karty do gry? Zaproś znajomych czy rodzeństwo do wspólnej gry! Uważasz, że podchody to zabawa tylko i wyłącznie dla małych dzieci? Aaapsik, bzdura. Znajdź ekipę i możecie rozbiec się po całym osiedlu! Świetna zabawa i super wspomnienia gwarantowane, zapewniam.
5. Naucz się czegoś. Ktoś z rodziny potrafi grać na jakimś instrumencie? Może Cię troszkę podszkoli. Poszukaj samouczków języków obcych, może akuratnie rosyjski, hiszpański czy jakiś inny język stanie się Twoim nowym hobby. Można nauczyć się wielu rzeczy. Wyrabianie biżuterii, kosmetyków... 
Możliwości jest wiele!
Na dziś to koniec pomysłów. Mam nadzieję, że ktoś odegna dzięki mnie wakacyjną nudę, na którą ja nie narzekam =^_^= Spodobał się Wam poradnik? Przygotować takich więcej? 

15 komentarzy:

  1. moim zdaniem poradnik jest bardzo fajny. szybko się go czyta, i jest ciekawy kto wie może się do niego zastosuje. jak na razie czekam na dalsze sugestie ;-)

    selenahannah8

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zrobiłam 1 punkt upiekłam tartę z owocami. Mniam
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. W zeszłe wakacje realizowałam punkt 5! Niestety nikt mi nie pomógł w starcie bo uparłam się, że chcę jeździć... na MONOCYKLU (rowerek cyrkowy). Nauka zajęła mi cały lipiec, ale było warto :) Teraz jadąc nim po mieście ludzie po prostu są mnie ciekawi i chcą mnie poznać - nie sądziłam, że tak będzie ale to super sprawa! Niby takie drobne coś a bardzo zmieniło nastawienie ludzi :D
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie wolny wakacyjny czas poświęcam na naukę tego, co lubię. Piszę opowiadania, których nie udało mi się skończyć w roku szkolnym. Poza tym zaczęłam uczyć się japońskiego :)

    Izowirus

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje, ja uczę się Hiszpańskiego i lubię piec babeczki.Fajny poradnik:-)
    lolkapolka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądam nałogowo filmy na laptopie
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny poradnik. Ja także nie nudzę się w wakacje, opiekuję się dziećmi sióstr :)
    A gdy mam wolną chwilę czytam książki albo wybieram się gdzieś z znajomymi :)

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny poradnik :) Teraz już nie będzie mi się nudzić :)
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł, oby takich więcej. Bardzo przyjemnie się czyta. Masz talent do pisania Ł=

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem z siostra na jakiejs wsi, ale mam duzo nauki:c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uczyłam się francuskiego ;)) W wakacje rzeczywiście nieraz "powiewa nudą" i nie ma co robić. Ja polecam - w miarę możliwości - zacząć uprawiać jakiś sport. Sama jeżdżę konno i poznałam przy tym wiele fajnych osób ;)
    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy artykuł,poczytałam co nie co i zachęciło mnie to do jakichkolwiek zajęć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy artykuł. Mi się bardzo nudzi w te wakacje, ale staram się spędzać je aktywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam niektóre punkty :)
    Twój artykuł bardzo mi się spodobał^^
    Proszę napisz takich więcej :D
    <333
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrealizowałam już punkt 4, razem z kuzynką grałyśmy we wszystkie gry planszowe jakie miałyśmy, a trochę ich było! Obecnie jestem przy punkcie 1, haha, sama się dziwię, że kuchnia nie poszła z dymem. Robiłam ciasto, ale wyszło jakieś suche i takie proszkowe, dziwny smak...
    Poradnik bardzo mi się spodobał, napisz więcej!
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń