2014/07/28

Niebieski beret

Witajcie. Dzisiejszy wizaż także łagodniejszy niż te, które pokazywałam Wam na początku.
Miałam taką ochotkę zrobić coś z tym beretem, bardzo go lubię :) A oto co wyszło:


Jak go wykonać? 

Zaczynam od wybrania koloru i rodzaju fryzury oraz rozjaśniam brwi.

 Makijaż zaczynam od czarnego eyelinera na górnych powiekach
oraz niebieskiej kredce na dolnych liniach rzęs.

Następnie górne powieki maluję dwa razy czarnym cieniem.

 Później kolorem niebieskim pokrywam całe górne powieki aż po linie brwi.

 Tym samym kolorem wzmacniam dolne powieki oraz zewnętrzne kąciki oczu.

Usta maluję najpierw ostrym różowym błyszczykiem, a na to bladym perłowym.

Jako dodatek używam wspomnianego beretu, który pochodzi ze sklepu bonjour bizou.
Dla jeszcze lepszego efektu dodałabym także jakieś drobne, czarne kolczyki 
- niestety żadne mi nie pasowały...

GOTOWE!

Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.



13 komentarzy:

  1. Fajne połączenie tego make-up'u i beretu :)
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż - śliczny! ♥ Wspaniale komponuje się z beretem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetna robota, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny. Kolor oczu fajnie komponuję się i dopełnia makijaż ;3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaniemówiłam,makijaż wyszedł świetny połączenie beretu z niebieskimi odcieniami na powiekach prezentuje się bardzo ładnie.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Na pewno kiedyś zrobię <333
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten wizaż. Uwielbiam kolor niebieski, perfekcyjnie wykonany makijaż, a w połączeniu z beretem, prezentuje się jeszcze lepiej :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż piękny, bereta bym się pozbyła ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż! Z pewnością skorzystam.
    Mój nick na stardoll to :

    ModnaDorota

    OdpowiedzUsuń