2014/07/20

Stylish Day

Witajcie.
Dzisiejsza propozycja utrzymana jest w czarnej barwie, z dodatkiem niebieskiego i srebra, czyli szczerze powiedziawszy tak, jak ostatnio. Jednak niech nikogo to nie zmyli, wcale nie będzie tak samo. W zestawie wykorzystałam darmową tunikę z okazji Ramadan, którą większość Stardollowiczów potępiła od razu. Byłam chyba jedną z tych osób, które spojrzały na ten prezent mniej krytycznym okiem. Jednak gdy przyszło mi dzisiaj robić stylizację, mój entuzjazm nieco ucichł. Mimo wszystko mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie, które mówi, iż nie wyszło to najgorzej :)
Tak, prawie wszyscy mają tę fryzurę, mam ją i ja. Zakochałam się w niej odkąd weszła do StarPlazy, czekałam, żeby doładować SS by ją kupić. Poza tym myślę, że naprawdę pasuje mojej lalce.
 
 

13 komentarzy:

  1. Czapkę mam:-) A stylizacja byłaby lepsza z inną tuniką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Miss_joanną gdybyś w stylizacji wykorzystała inną tunikę wyglądałaby o wiele lepiej,najbardziej w tej tunice przeszkadza mi ten golf może gdyby go nie było nie wyglądałby tak źle
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na tą tunikę. Podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmienilabym tunike, choc przyznam ze pomysl na nia jest swietny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, tylko przeszkadza mi, że ta tunika jest golfem :/

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajny pomysł :) Jak widać z każdego nawet nie najładniekszego ciucha i kilku fajnych dodatków można stworzyć stylizację godną uwagi :)

    wikusia10miki

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo fajny pomysł :) Jak widać z każdego nawet nie najładniejszego ubrania można stworzyć godną uwagi stylizację :)

    wikusia10miki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, ale jako tako nie zamierzam kupić tej czapki. ;)
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja całkiem ładna , ale nie podoba mi się ta tunika.
    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie w moi stylu'
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bez szału , ale brawo za pomysł (z tą brzydką tuniką)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzydka tunika nie wygląda najgorzej przy tych dodatkach.
    BRAWO!!!
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń