2014/07/26

Starcie Stylistów #1

  zuzka2731D vs tysioook

































Tematem stylizacji było "Wakacyjne szaleństwo", a modelką ja, czyli Soxo_. Przyznam, ze mnie żadna ze stylizacji nie zachwyca. Tysioook potraktowała temat bardzo dosłownie - look jest faktycznie szalony, lecz nie ma żadnego ładu i składu. Z kolei druga stylizacja jest dosyć prosta, zuzka chyba nie zauważyła butów i torebek, które mam obok szafy. Jednak to Wy decydujecie kto wygrywa.

Następne starcie:
Camelot_Paula vs kadaer010

Temat: Wakacje w 2040 roku.
Modelka: MoniqueU

Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com).

17 komentarzy:

  1. Jestem za zuzką2731D :)
    Krytyczqa

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na tysioook, ma bardzo fajnie dopasowana stylizacje "nic dodać nic ująć". Stylizacja Bardzo mi się podoba :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na tysiook gdyż jej stylizacja jest bogata , ''szalona'' ale zuzka też stworzyła ładną letnią stylizacje ;)
    marina1999xd

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie obie mają coś w sobie i są całkiem poprawne :) wstrzymam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny wybór, obie mają coś w sobie, i są dostosowane do tematu. Swój głos oddaję na tysioook, bo moim zdaniem jest bardzo szalona i ładna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na Tysioook
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Swój głos oddałam na tysiook ponieważ bardziej spodobała mi się jej stylizacja,wygląda na bardziej oryginalną.
    Camelot_Paola

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie mi się podobają :3
    Ale uważam że tysioook jest zbyt wzorzysta - heheh
    Swój głos oddaję na zuzka2731D .
    Ladymorgen

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie lepiej prezentuje się zuzka2731D

    YukiArctic

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój głos na tysiook, zdecydowanie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie tysioook ;) świetna stylizacja
    Ladystrumyk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja jest po prostu piękna. :) Głosuję na tysioook!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń