2014/07/21

Aloha!

Witajcie. Dzisiejszy wizaż jest bardzo kolorowy i wakacyjny. Mam nadzieję, że spodoba Wam się jego wykonanie i efekt końcowy. Dziś przygotowałam dla Was też coś extra, ale zobaczymy jak to wyjdzie ;)


 Jak wykonać taki wizaż?

 Wybieram krótką, blond fryzurkę. 
Równie dobra, będzie ta dla nie-SS, gdzieś tam schowana na końcu. 
Brwi ustawiam nieco ciemniejsze niż włosy. 

 Makijaż zaczynam od bazy w postaci dwóch cieni - fioletu i oranżu.

 Następnie pokrywam kolorem malinowym "łączenie" bazy.

Dolną linię rzęs oraz rzęsy maluję także na fiolet.

 Aby nie było zbyt nudno, maluję także dwukolorową kreskę eyelinerem.

 Na sam koniec delikatnym lawendowoszarym cieniem 
maluję dolną powiekę oraz przestrzeń pod brwiami.

 Jeszcze tylko błyszczyk o intensywnym kolorze...

...i ozdoba na włosy.

GOTOWE!
Podoba Wam się?

Dziś (na próbę) dodaję gif z makijażem oczu krok po kroku.
Jakość jest niestety bardzo słaba, ale skoro skleiłam to Wam pokażę:)




14 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda! Oczy są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wizaż, aż zachęcił mnie do robienia mejkapu. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Krok po kroku byłem nie pewny finału.
    Miłe zaskoczenie, nieziemski makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Jeden z ładniejszych makijaży. ~Moim zdaniem
    Sandreas369

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Co prawda ten eyeliner mi nie podchodzi, ale i tak mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, mi się bardzo podoba :-)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż,dobrze wykonany oraz bardzo pasuje do twarzy twojej doll.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem! Świetny makijaż!
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny, kolorowy, wprost idealny<3!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie ci to wyszło ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż piękny , wszystko dobrze się komponuje <3 !
    `Arisa6

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż,
    ale jak dla mnie zbyt fantazyjny :)
    Pozdro:*
    LadyMorgen

    OdpowiedzUsuń