2017/12/08

Jedna rzecz, trzy sposoby

Dziś nadszedł czas na uroczy beret z Pearls. Kosztuje 7 sd,zatem jest dość tani. Myślę, że jest świetnym dodatkiem do wielu stylizacji. Ma prosty fason i uniwersalny kolor, dlatego warto poświęcić na niego te kilka sd, bo na pewno się przyda! 
Według mnie to nakrycie głowy nadaje także stylizacji swego rodzaju szyku, czy też elegancji, dlatego - jak sądzę - niekoniecznie sprawdzi się "luźnych" stylizacjach. 
Poniżej, możecie zobaczyć moje propozycje na wykorzystanie beretu.




Jeśli jest jakaś rzecz, którą chcielibyście zobaczyć w kolejnych odsłonach tego działu, dajcie znać w komentarzach!

21 komentarzy:

  1. Pierwsza jest fantastyczna! Bardzo podoba mi się płaszcz z torebką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy sposoby na.. czarny kombinezon z różyczkami z It Girls
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  3. Beret trochę za wysoko nałożony ;p
    Trzecia stylizacja bardzo ładna
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. Beret już mam od dawna, nawet akurt go ubrałam :D Fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza odsłona jest super. Torebka fajnie łączy się z tymi kilkoma złotymi cekinami w płaszczu. Jedyie wyrzuciła bym pasek.
    Nie podoba mi się druga wersja, moim zdaniem na torsie za dużo się dzieje. Reszta super.
    Trzecia ładna. Spodnie, buty super. golf też stylowo, kamizelkę bym zamieniła na coś innego :)
    Popstarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Może teraz jakieś kolorowe rajstopy? To chyba jedna z rzeczy, które ciężko odpowiednio dobrać, żeby stylizacja miała sens

      Usuń
  6. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają ale moja ulubiona to ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety zadna mi sie nie spodobala, beret jakims must have nie jest ale go kupilam. ja chcetnie zobacze spodniczki basic, kttore juz chyba poslzy w nie pamiec;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnia to mistrz <3 pierwsza też jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza stylizacja to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się beret,w ogóle nie lubię tego typu nakryć na głowę....jeśli chodzi o stylizacje to spodobała mi się druga i trzecia propozycja :) ja bym chciała obejrzeć twoje propozycje z bluzką z RIO: Criss Cross Batwing Blouse,kupiłam ją ale nic z nią nie umiem zrobić

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi do gustu przypadła pierwsza i druga stylizacja, a jeśli chodzi o beret, to genialny dodatek, często go używam. Ja z chęcią zobaczyłabym Twoje propozycje z jakąś jeansową kurtką, albo z żółtą ramoneską z nowego Subcouture :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczny, gdyby nie to, że na mojej doll wygląda trochę dziwnie, już dawno miałabym go w szafie. Co do stylizacji - są przecudowne! Każda z nich bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. A dla mnie beret to totalny must have w szafie, z nim każda elegancka stylka nabiera jeszcze większej klasy. Cudnie prezentuje się on na doll, często go używam :) Stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beret mam ale nigdy go nie ubrałem, podobają mi sie wszystkie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uważam beret za must have. Jest śliczny i dodaje stylizacjom klasy, mimo iż często go nie używam. :)
    Wszystkie stylizacje są ładne. Pierwsza z drugą podobają mi się najbardziej. Nie potrafię wybrać, która z nich jest lepsza.

    sd. sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi osobiście nie podoba się żadna ze stylizacji. Pierwsza mogłaby być, ale strasznie nie lubię tej torebki. Berecik sam w sobie jest fajny, oczywiście zagrzał miejsce w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nooo ten beret to zdecydowany must have :D Trzecia jakoś najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. średnio mi się to wszystko podoba :/ trochę nie mój styl więc chyba dlatego, bo ogólnie fajnie wszytko razem gra i wgl :) :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń