2017/12/18

HOT or NOT

kitttly

girlewelina: Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. W tej stylizacji nic do siebie nie pasuje i raczej nic jej nie uratuje. NOT.

cherry9713: Srebrne buty wyglądają okropnie w połączeniu z tą tandetną, złotą bransoletką. Baza jest zwyczajna, nudna i niedopracowana. NOT.

Rihanna-lalka

girlewelina: Nie wiem dlaczego, ale mi się podoba. Dodałbym tu może pasek i jakąś kurtkę. Dodatkowo bardzo podoba mi się twoja twarz. HOT=.

cherry9713: Brakuje mi tu paska, podwinięta bluzka dziwnie bez niego wygląda. Drażni mnie też wiele odcieni bieli oraz brakuje mi kilku dodatków. HOT/NOT.


iimagicQ

girlewelina: Niby jest okej, ale coś mi tu nie gra. Dwie marynarki ubrane na siebie wyglądają dziwnie, bluzka również mi tu nie pasuje. NOT+.                                                                                                                                             cherry9713: Kolorystycznie super, ale faktycznie dwa wierzchnie okrycia wyglądają tutaj nieciekawie. Zrezygnowałbym z czarnej kurtki. Do reszty nie mam zastrzeżeń, dodałabym tylko torebkę. HOT/NOT.


Za tydzień ocenimy: callmeshady98, lalka566, samookno

21 komentarzy:

  1. a ja mysle, ze w 3 stylizacji dwie kurtki razem wygladaja swietnie. i to wlasnie ona jest dla mnie najlepsza, reszta mi sie nie podoba. kompletnie sie nie zgadzam z ocena stylizacji 2, wyglada na niedkonczona, albo ubrania byly wybierane przypadkowo... ale to prawda twarz jest piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 stylizacja mi się całkiem podoba. W drugiej rzeczywiście dodałabym jakieś dodatki i nie byłoby źle. :)
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie 1 jest raczej osoby jeszcze młodej na stardoll trudno coś ocenić
    2. nic specjalnego choć te spodnie są ogólnie całkiem ciekawe
    3. tu by było najlepiej, obie marynarki bym podmieniła na inną jedną np, białą lub czarną

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przedstawionych stylizacji najbardziej podoba mi się trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rihanna-lalka - coś w tej twarzy mnie niepokoi xD

    OdpowiedzUsuń
  6. trzecia stylizacja wypada najlepiej,brakuje tylko torebki i zabrać jedną marynarkę jeśli chodzi o pierwszą to kompletnie mi sie nie podoba,zostawiłabym tunikę i spodnie i zmieniła dodatki,a zaś druga stylizacja wygląda na niedokończoną,brakuje torby,jakiegoś paska

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 2 NOT! Tylko 3 jest jako taka na HOT-.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje dzisiejszego HoN są słabe ;( Jedynie 3 trochę ratuje sytuację.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 styl;izacja jest nawet fajna, 2 i 1 moim zdaniem są brzydkie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się właśnie trzecia stylizacja. Może dałabym inna bluzkę, ale jest nieźle. Pierwsza wygląda jak stylizacja nowej użytkowniczki, a w drugiej nie podoba mi się połączenie tych ciuchów oraz nie lubię tych butów rodem z painta (a pamiętam jak z 8 lat temu robiły szał :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się żadna nie podoba. W dalszym ciągu uważam, że twarz z obrazka nr 2 jest odrażająca. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja mam takie odczucie, gdy widzę na stardoll - od razu uciekam

      Usuń
    2. Bo to jest doll inspirowana realną postacią. Nie pamiętam już dokładnie, ale chyba Taylor Swift. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi:)

      Usuń
  13. jedyni ostatnia ma moim zdaniem jakiś potencjał, ale ogólnie żadna nie zachwyca :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się tylko trzecia. Pierwsza i druga - siekiera

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszej to właściwie nie ma co oceniać, bo widać że to laik. Druga jest najlepsza z wszystkich trzech, ale mało wybitna, dodatkowo bluzka powinna być wpuszczona w spodnie/spódnicę. Co do trzeciej - na pierwszy rzut oka podwójne okrycie jest ciekawe, ale im dłużej się wpatruję to tym bardziej dziwnie to wygląda, a top w kwiaty jest kompletnie z innej galaktyki. I okulary założyłabym wyżej.

    OdpowiedzUsuń