2017/12/07

Sposób na Weekly Superstar Gift

Niestety obowiązki nie pozwoliły na wcześniejsze dodanie posta, ale mam nadzieję, że wybaczycie. :) Jak pamiętacie, w tym tygodniu admini obdarowali nas "przepięknym" chokerem, który oryginalnie można nabyć w Epiphany. Kosztuje 13 sd. Nigdy bym się nie zdecydowała na jego zakup, już nawet nie patrząc na to, że jest to biżuteria z Salonu. Choker - jak stwierdziłyśmy wraz z Cherry  - jest brzydki i absolutnie do niczego nam niepotrzebny. Z tego co zauważyłam, nasze zdanie podzielacie także Wy, Czytelnicy. O ozdobie wypowiadaliście się negatywnie. Nietrudno się domyślić, że wystylizowanie tegoż prezentu okazało się nie lada wyzwaniem. Postanowiłam jednak pójść za tropem motywu ust - stąd bluzka - i myślę, że mój wybór okazał się, jak sądzę, nie najgorszy.  


 
kolczyki - Callie's Picks | choker - Epiphany | kurtka - Evil Panda | bluzka - Yves Saint Laurent+PPQ | spodnie - Fallen Angel | torebka - Chanel | okulary - The Jet Set

15 komentarzy:

  1. stylizacja piękna, chociaż sam choker w niej jest po prostu zbędny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ciekawa ale i tak ten choker nie będzie moim ulubionym dodatkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, ale choker wciąż nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja bardzo ładna ale ten choker to jeden wielki dramat ;p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej bym tego nie wymyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest świetna, bardzo fajnie użyłaś spodni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak wyżej, jest ładnie, ale choker zbędny. Może to świadomość tego, że jest brzydki. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie stylka jest genialna i ten brzydki choker pasuje tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoo, wygląda to zaskakująco dobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wystylizowany choker, poda mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja z chokerem i bez niego byłaby tak samo dobra :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, ale ta kurtka na ramieniu wydaje mi się za mała.

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo, że choker nie koniecznie mi się podoba i uważam że wygląda słabo - to stylizacja jak najbardziej udana :) połączenie tego dodatku z bluzką o tym samym princie było chyba najlepszą decyzją :D chociaż mogłoby to też ciekawie wyglądać do całej czarnej stylizacji :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń