2017/12/17

Polowanie na ubranie

Cześć, jestem Wiktor(jakby ktoś nie wiedział) i od dziś będę publikował posty na blogu. Postanowiłem przywrócić do życia dział o bazarowych perełkach, uwielbiam godzinami przeszukiwać bazar i kupować w nim ładne, tanie rzeczy. Prezentuję Wam moje dwie ostatnie zdobycze:  Pasek pochodzący ze sklepu Decades w kolorze złotym z dużą ozdobną klamrą. Pasuje do większości stylizacji i pewnie będzie często przeze mnie wykorzystywany. Jego wielką zaletą była bardzo niska cena: 6sd. Drugą zdobyczą są buty ze sklepu Museum Mile, które kosztowały 17sd. Kupiłem je, ponieważ były inspirowane Lady Gagą, którą uwielbiam. Od początku wiedziałem, że stworzę z nimi coś artystycznego, mam nadzieję, że to mi się udało.
Na grafice poniżej widzicie dwa moje zakupy, sklepy z których pochodzą, ceny oraz moje stylizacje z nimi.
Co sądzicie o tych dwóch artykułach i o moich stylizacjach?

23 komentarze:

  1. Łał. Nie wiedziałam, że chłopak może mieć takie wyczucie... Jedyne, co mnie gryzie, to ta zielona szminka.
    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płeć nie ma tu żadnego znaczenia. stardollowy10

      Usuń
    2. faceci maja czesto lpeszy gust, niz nie jedna kobieta. a tymabrdziej to jest Wiktor, ktory robi peikne stylizacje

      Usuń
    3. Według mnie zielona szminka świetnie pasuje do zielonej aplikacji na spodniach, zapewne o to chodziło Wiktorowi :)

      Usuń
    4. Tak, zielona szminka miała pasować do falbanki(?) na spodniach

      Usuń
  2. Stylizacja z paskiem jest cudowna! <3 Ta kolorystyka i dodatki, no bomba. Co do butów, to nie podobają mi się, natomiast stylizacja jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście pasek jest bardzo dobrym dodatkiem do wielu stylizacji, co widać na załączonym obrazku, co do butów to niezbyt mi się podobają choć stylizacja jest udana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasek bardziej mi się podoba. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo.....mój ulubiony dział znów ożył :D mam ten pasek,kiedyś od kogoś go kupiłam za 11 sd :) buty kompletnie mi się nie podobają,jeśli chodzi o stylizacje to niestety żadna mi się nie podoba....w pierwszej za dużo się dzieje,tych wszystkich ozdób jest zbyt wiele,a druga mi się nie podoba przez te buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. pasek jak i stylizacja sa piekne! natomiast buty juz nie..:( nie lubie artstycznych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja pierwsza byłaby naprawdę dobra gdyby nie ta zielona szminka.
    Druga stylizacja mi się nie podoba, ale jest w stylu Lady Gagi :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się właśnie druga bardziej podoba. Stawiam na oryginalność:) Fajnie, że ten dział wrócił, życzę Ci dużo inspiracji, żeby kolejne stylki też były takie super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat postów świetny pomimo, że tym razem obie rzeczy mnie nie zachwyciły, zwłaszcza buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że dział powrócił, tym bardziej, że będzie prowadzony przez Cibie ;p A co do stylizacji genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, buty jakoś niekoniecznie wpadają w mój gust, natomiast pasek i stylizacja z nim są świetne. No i fajnie, że mamy nowy stary dział ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na serię, pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, a druga ma coś w sobie, ale nie podobają mi się te buty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria była u nas dawno, tylko mieliśmy przerwę w publikacjach :)

      Usuń
  13. Pasek jest ładny. Do tego świetnie pasuhe do tych spodni. Vuty są nie w moim stylu. Ale gdy tylko je zobaczyłam (nie czytając jeszcze wtedy tekstu) od razu skojarzyły mi się z Gagą

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie rzeczy oraz stylki z nimi bardzo fajne :) Paska muszę koniecznie poszukać, a buty są oryginalne i również mogą się przydać w tych bardziej ekstrawaganckich stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem w 1 stylizacji za dużo się dzieje, natomiast druga jest super, nigdy nie widziałam tych butów u nikogo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne i bogate stylizacje! A takie posty chetnie będę sprawdzać! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja z paskiem jest naprawdę świetna, a co do drugiej to buty są ciekawe, ale ta sukienka moim zdaniem nie pasuje do nich

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podobają mi się stylizacje, zwłaszcza pierwsza

    OdpowiedzUsuń