2017/12/31

Makijaż


Dziś ten wyjątkowy dzień, kiedy każda z nas chce wyglądać wystrzałowo. W sumie to nic nadzwyczajnego. Sylwester to dobra okazja, żeby wydobyć z nas to co najpiękniejsze.
Tego dnia, prócz ślicznej kreacji, stawiamy na niebanalne makijaże. Może niekoniecznie ten, który oferowała nam śniadaniówka w zeszłym roku-> KLIK. Swoją drogą, brawa za odwagę. :D

Według mnie, warto odstąpić od standardowych cieni. Dlatego też, przygotowałam makijaż w ciepłej kolorystyce, przypominającej zachód słońca. Całość dopełniłam zdobieniami, których nigdy mi nie brakuje. Co sądzicie o makijażu? Jak Wy się malujecie na tą okazję?

Do zobaczenia w Nowym Roku!


Cienie-Hot Orange, Summer Yellow DOT/ Kredka-Jumbo Eye Sephora/ Kreska-Pump Purple Transform/ Pomadka-Kat Von D Dusty Rose-Sephora/Ozdoby na oczy-no name/ Kolczyki-EPIPHANY

20 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! Ja stawiam, także na niestandardowe kolory w tym roku- zimne pastele: lodowy niebieski, róż i fiolet:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny! Serio, nikt nie robi tak ślicznych makijaży jak Ty <3
    Ile bym wgl dała żeby mnie ktoś realnie tak pięknie pomalował :D Dzisiaj jednak stawiam na mój sprawdzony, nie za mocny makijaż w brązach z racji kameralności imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż zawsze kończy się to tak:
      https://pics.me.me/person-its-casual-just-wear-like-jeans-and-a-t-shirt-19194873.png
      ;x

      Usuń
    2. Oj tak, ja zawsze mam problem z ubraniem się i wychodzi jak na obrazku a nawet jeszcze bardziej:)

      Usuń
  3. Wspaniały makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że dodałaś makijaż, dzięki temu przypomniałam sobie, że wypadałoby już zacząć samej się malować :> hahah
    makijaż przepiękny! uwielbiam ciepłe odcienie cieni w realnym życiu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Doskonały! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż rzeczywiście nietypowy, ale to jest jego urokiem. Do niego mała czarna, kolorowe dodatki i błyszczysz na salonach ;p
    Do zobaczenia!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś Sylwester spędzam w domu z chłopakiem, więc stawiam na naturalność xD
    A makijaż piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż według mnie jest trochę nie na tą okazję xd Brakuje mi tu jakiegoś ciemniejszego elementu, który by wprowadził charakter sylwestrowego szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie zależy, bo np. w tamtym roku kiedy sylwester obchodziłam bardzo hucznie to właśnie postawiłam na kolorowy makijaż, bez klasycznej czerni i smokey eye, który w sumie robię na każdą inną okazję, bo zawsze pasuje. W Nowy Rok można zaszaleć i pobawić się kolorami i gdybym i w tym roku szła na wielką imprezę to własnie na taki makijaż bym się zdecydowała :D

      Usuń
    2. No to już zależy od indywidualnego podejścia. Jednak mam czarną kieckę, i taki szał na oczach, to dla mnie priorytet. :)

      Usuń
  9. cudny! ja nie umiem totalnie.. a tutaj tak dokładnie :P chyba masz hacki xD hahah bo super wychodzą te makijaże

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż :) tylko przeszkadza mi kolor włosów xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kolorki ;) Makijaż mi się podoba

    OdpowiedzUsuń