2017/12/31

Ciekawe sylwestrowe wnętrza

Cześć. Mam na imię Gabriela (callmeshady98) i od dziś będę prowadzić dział "Dobry Projektant" (chociaż dzisiaj wyjątkowo przygotowałam dla Was coś innego). Mam nadzieje, że posty przypadną Wam do gustu :)

Dziś sylwester, więc pobuszowałam po Stardoll'u, aby pokazać Wam ciekawe inspiracje wnętrz. Pewnie nie każdego natchnęła wena na tę okazję, więc teraz macie szanse się zainspirować.



Pierwszą użytkowniczką jest kennedyMola. Na Stardoll jest od 2011 roku i pochodzi z Costa Ryki.
Jej wnętrze przedstawia, jakby urywek klubu. Dziewczyny tańczą i wygłupiają się.



Kolejną użytkowniczką jest MissMeryLu2000m. Na Stradoll jest od 2009 roku i pochodzi z Włoch.
Jej pokój jest słodki, przepełniony różem i ciepłymi barwami. Tego Sylwestra spędzi w Cukierkowej Krainie. :)



Kolejną użytkowniczką jest eleonon. Na Stardoll jest od 2016 roku i pochodzi z Grecji.
Jej wnętrze przedstawia dwie pary ustawione do sylwestrowego zdjęcia oraz samotnego dżentelmena. Zapewne czeka na swoją kobietę, która jeszcze nie dotarła.(nadal się maluje :D)



Przedostatnią użytkowniczką jest BellaFionaSol. Na Stardoll jest od 2012 roku i pochodzi z Argentyny. Za oknem zaraz nadejdzie Nowy Rok, fajerwerki już wystrzeliły! Wszyscy bawią się w rodzinno-świątecznym gronie.



Ostatnią użytkowniczką dzisiejszego postu jest CassiopeaLuxe. Na Stardoll jest od 2010 roku i pochodzi również z Argentyny. Tutaj widzimy pięknie udekorowany sylwestrowy pokój. Niestety, gości jeszcze nie ma, a Pani domu dokańcza swoją kreację.
Mimo, iż troszeczkę różni się od poprzednich, osobiście bardzo mi się podoba. :)




A Wy co sądzicie o wnętrzach? Podobają Wam się? Zainspirujecie się? 


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. - ostatnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba tylko od eleonon :)
    reszta troche za dużo rzeczy naładowanych ma, chociaż ostatnie jeszcze jest całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ktoś robi wnętrza na sylwa :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś nową redaktorką, wsyztkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!:)
    Ostatnie mi się bardzo podoba. W drugim i czwartym za dużo się dzieje. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powodzenia :) ostatnie wnętrze najlepiej wygląda i tak jak zostało wspomniane wyżej w drugim i czwartym pomieszczeniu za dużo się dzieje,ja bym wywaliła to i owo xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedostanie najbardziej mi się spodobało ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba najbardziej podoba mi sie wnetrze eleonon, w wiekszosci za duzo sie dzieje i ciezko to ogarnac :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są świetne, trudno wybrać tą najlepszą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że dział zostaje :) Świetne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń