2017/12/24

Jak zrobić... tanie, świąteczne wnętrze


Witam! Chciałabym Wam dzisiaj pokazać mój pomysł na aranżacje taniego wnętrza w świątecznym stylu. Mam nadzieję, że mój pomysł Wam się spodoba :)




Na początku zaczęłam od wybrania kanapy, stoliczka oraz dywanu. Przytulna sofa z Basics będzie pasować do niemalże każdego wnętrza.


Następnie przyszła pora na wybór choinki. Jak wiecie choinki za stardollary są dosyć drogie dlatego długo się zastanawiałam jak rozwiązać ten problem. Myślałam może o zastąpieniu jej inną rośliną, ale wtedy wnętrze straciłoby swój cały świąteczny klimat. Natknęłam się w końcu na dość specyficzne niebieskie drzewko, które z łatwością dostaniemy za starmonety w bazaarze. Pochodzi ono ze sklepu Seasonal i pomimo dosyć sceptycznego nastawienia co do koloru, stwierdziłam w końcu, że to może być naprawdę ciekawe urozmaicenie wnętrza.


Jak widzicie choinka nie jest w doniczce, dlatego musiałam czymś to zakryć - oczywiście prezentami :) Żeby przyozdobić choinkę chciałam na początku użyć bombek za sm, jednak przy takiej intensywności drzewka mogłoby wydawać się to za dużo, dlatego zdecydowałam się na delikatniejsze łańcuszki.
Następnie zainwestowałam w kilka dodatków, które sprawiły, że wnętrze stało się bardziej przytulne.



Na koniec dobrałam kilka rzeczy na urozmaicenie tła, które są za stardollary, ale są także opcjonalne w tej aranżacji.


A tak prezentuje się całość:

Tło, okno oraz koc wyniosły mnie w sumie 25sd. Cała reszta jest za starmonety :) Wydaje mi się, że to naprawdę niski koszt na urządzenie stardollowego wnętrza. Dajcie znać jak Wam się podoba :)


20 komentarzy:

  1. śliczne wnętrze :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze jest fantastyczne! iI tak jakoś wydaję mi się, że urządzanie przychodzi Ci z łatwością ;p
    Dla mnie to jakaś porażka... nic sama nie umiem stworzyć
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co robisz jest świetne, nie widać że to wnętrze jest za SM

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo ładne, podoba mi się, a szczególnie lekka kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe i tanie wnętrze :) ale gdzie są takie ładne łańcuchy na choinkę ? ni znalazłam nigdzie :P
    jak ich nie da się kupić to w sumie.. lipa i trzeba kombinować kupować inne, ale innych nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz je w bazaarze za sm, pochodzą ze sklepu Seasonal :)

      Usuń
    2. oo to fajnie, trzeba będzie poszukać bo są faktycznie urocze dzięki:*

      Usuń
  6. Już Ci pisałam, że piękna! Nie powiedziałabym, że za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, jest serio bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne! w ogóle nie widać, że jest za fioletową walutę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie powiedziałabym, że jest to wnętrze urządzone za sm. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo ona niby gada że nie umie aranżować, a widzicie sami xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha daj mi spokój, to moje pierwsze kroki w tej dziedzinie, studia w końcu zobowiązują XD

      Usuń
    2. Moje pierwsze kroki w tej dziedzinie... jeśli tak wyglądają Twoje początki to nie chcę wiedzieć co zrobisz za rok:D

      Usuń
    3. Fikołajka i dwa salta 8)

      Usuń
  11. Dziewczyny, moze to wlasnie bylby fajny dzial :)
    proste aranzacje, wnetrza. Lubilam ten dział kiedy prowadzila go Kaja :)
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń