2017/12/12

Weekly Superstar Gift

Czy to jest jakiś żart? Czy my naprawdę dostaliśmy TEN SAM szalik, który był jednym z pierwszych prezentów w Weekly Superstar Gift, który każdy desperacko próbuje sprzedać w bazaarze i który teraz znowu powrócił do Callie's Picks? Tego, że dadzą nam taki sam prezent się nie spodziewałam, zaskoczyli mnie, szkoda, że negatywnie.
Szalik jak mówiłam pochodzi ze sklepu Callie's Picks (oryginalnie z Nelly) i możemy go kupić w cenie 10sd, przy czym oczywiście z oryginalnego sklepu znajdziemy go za 2sd w bazaarze na pęczki.
Co myślicie o tej sytuacji?


24 komentarze:

  1. Przyznam, że lepsze rzeczy można dostać głosując w the vote :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie ten sam, bo tamten był z nelly a ten z callies XD
    no ale, tak czy tak, śmiech na sali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o wygląd, a marki też później nadmieniłam :)

      Usuń
  3. Ten szalik jest jak bumerang, zawsze wraca XD

    OdpowiedzUsuń
  4. jahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahah smieje sie i to baradzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chyba udalo mi sie go sprzedac, przez to, ze ktos kupowla cos od emnie, co kosztowalo smXD bo za 2 sd go starsznie ciezko sprzedac!XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ledwo się pozbyłam, bo miała z Nelly, nie wiedząc co dają wzięłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prezent, to naprawdę kiepski żart

    OdpowiedzUsuń
  7. Załamałem się w tej chwili...

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby to jeszcze przed świętami takie prezenty serwować...

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda jak zrobiony w stardesign. Wzięłam może za 2 sd sprzedam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobili coś czego nikt się nie spodziewał, więc macie świetną niespodziankę na święta XD
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam co teraz będzie to odebrałam,zobaczyłam ten szalik to zaraz go wywaliłam :d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ogólnie Stardoll, a raczej admini, śmieszą od dłuższego czasu. Doprowadzili nawet do tego, że przestałam kupować SS i Stardollary i nie zamierzam wydać ani grosza więcej na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  13. A to ci niespodzianka! Szkoda, że tym samym zniechęcają do doładowań. Założę się, że gdyby dawali wypasione prezenty to więcej osób kupowałoby ss, a tak to cóż... pozostaje współczuć im prowadzonej polityki xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodam jeszcze, że jak się pobierze Stardoll na telefon (nie Access) to się taki dostaje. Za darmo, z metką Nelly.
    Kitttly

    OdpowiedzUsuń