2017/12/27

Fiolet - nie taki straszny

Czas zostawić wszystko co złe za sobą i robić dalej to, co lubi się najbardziej. 
Dzisiaj nietypowe wydanie, ponieważ tym razem pokażę Wam wnętrze stworzone głównie w fioletowej walucie. Cieszę się, że tak miło przyjęliście mój świąteczny post o tej samej tematyce - link dla przypomnienia TUTAJ. Dzisiejsza aranżacja również miała znaleźć się w takiej samej oprawie na święta, ale jednak za dużo tych pokoi nadekorowałam i z czegoś musiałam zrezygnować :D Mimo to bardzo chciałam się z Wami tym podzielić dlatego postanowiłam podpiąć to do dzisiejszego wydania "Fiolet - nie taki straszny" - jako ciekawą odmianę do stylizacji.
Zależało mi na wykorzystaniu choinki, którą mogliśmy kupić za sm w kalendarzu adwentowym i to własnie do niej dobierałam resztę mebli. Dokładając coraz to kolejne elementy, ostatecznie wnętrze wyszło mi w bardzo określonych kolorach, nowoczesne i może nieco męskie. Też macie takie wrażenie? Za stardollary jest okno razem z widokiem oraz rzeźba łosia, co w sumie wyniosło mnie 23sd, ale tak jak i poprzednio tak i teraz uważam te rzeczy za opcjonalne. Jestem ciekawa Waszych opinii :)


21 komentarzy:

  1. nigdy nie pomyślałabym, że za sm można zrobić tak dobrze wyglądające wnętrze. To, tak jak i poprzednie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze faktycznie trochę "męskie", ale fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, te okno i widok są za sm?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na wnętrze za sm jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ale nawet to wnętrze nie przekona mnie do tej choinki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, ale jednak coś bym dodała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic skomplikowanego, ale wygląda tak świetnie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Może się zainspiruję i stworzę u siebie coś podobnego
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, wszystko jest pod nosem ale wyczarowałaś z tych basic'ów fajny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne wnętrze :) jak widać nawet za sm można zrobić coś ciekawego :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie gustuję w urządzaniu, ale na moje oko, twoje wnętrze wygląda naprawdę dostojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest na prawdę udane i tanie w wykonaniu. Cieszy mnie, że jest ten dział, bo to fajna sprawa, szczególnie dla osób, które nie mogą sobie pozwolić na ss i mają niedobór sd.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie spodziewałam się, że z tak podstawowych rzeczy (i za sm !!) można zrobić takie ładne wnętrze :) dobra robota !

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie to jakoś tak nie powala ;/

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby pokój za sm, a robi taaaakie wrażenie :)

    kitttly

    OdpowiedzUsuń