2017/12/14

casting


Po raz kolejny szukamy redaktorów do naszej załogi! 

Kogo szukamy?
Odpowiedzialnych osób, które zostaną z nami dłużej niż na dwa-trzy posty. Szczególną uwagę zwracamy na poprawność w pisaniu (ortografię, interpunkcję, gramatykę itp.). Szukamy także osób kreatywnych, nietuzinkowych. 
Szukamy osób do: makijaży, aranżacji, stylizacji. Nie proponujemy konkretnych działów. Jeśli masz jakiś pomysł na dział lub chcesz "reaktywować" coś, co już u nas było, wyślij post próbny na: sdimy.kontakt@gmail.com. Pod tym mailem czekamy także na "luźne" stylizacje, makijaże oraz aranżacje. 

Na pytania i wątpliwości czekamy w komentarzach. :)





cherry9713&Soxo_

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia :D ja to ostatni raz bloga prowadziłam chyba z 10 lat temu hahahah mimo że mam od groma czasu to raczej pisanie na blogu to nie moja broszka xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę powodzenia! Ja do tych kreatywnych nie należę, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zglosze sie, ale pewnie nie wypali. oczywiscie moja pisowanie poprawie, pisze tak, bo mi sie poprostu nie chcexd

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałabym trochę czasu na bycie blogerką, ale nie poradziłabym sobie z tym ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie było by mieć swój kąt w blogu jako redaktor, ale nie wiem co można by było jeszcze zrobić poza tym co już jest. Może wyślę jakiś makijaż... Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możemy reaktywować jakiś stary dział :)

      Usuń
  7. Witam, szczerze mówiąc, nie wiem, jak się odnajdę tutaj na blogu, wśród nowych redaktorów (dla mnie nowych ;)). Jednak chciałabym spróbować, mam nadzieję, że nikt nie zraił się moim komentarzem w ostatniej sprawie. Z wielką chęcią poprowadziłabym MUST HAVE, już go nie ma, a, kiedy go prowadziłam, moje stylizacje podobały się czytelnikom. Oczywiście, minęło mnóstwo czasu, ale wszystko zmieniło się tylko na lepsze :)
    Kilka stylizacji:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/666e7c81157d93dd
    http://i63.tinypic.com/2nanw41.png
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/69fac0f7b6c13ceb
    Mam nadzieję, że zostanę przyjęta, bo już mi tęskno :)

    OdpowiedzUsuń