2017/12/29

Zaproszenie


20 komentarzy:

  1. Myślę, że trochę czasu tutaj będę w Sylwestra ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie, a obiecalismy sobie z narzeczonym, ze nie ogarniamy neta w sylwestra... :( chyba wlasnie zmienilam zdanie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że ktoś mnie w końcu zaprosi. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę zaglądać co się dzieje. Aczkolwiek w sylwestra jadę na bal z chłopakiem i przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, na Sylwestra raczej wychodzi się wieczorem. U nas posty będą pojawiały się przez cały dzień. Wieczorem/w nocy pojawią się raczej tylko życzenia noworoczne :)

      Usuń
    2. Tak, wiem. 4/5 godzin drogi przede mną, więc nie wiem jak będzie z czasem.

      Usuń
    3. No to trochę daleko, nie da się ukryć :D

      Usuń
  5. Chyba mnie nie będzie, robimy sobie grube balety w 3 osoby ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robię domówkę tylko dla prawdziwych metali \m/ a między czasie pozaglądam na bloga o grze dla dziewczynek :**

    A tak serio, to bardzo mnie cieszy, że tyle się u Was dzieje :3

    OdpowiedzUsuń
  7. rano będę przez pare godzin,bo później chłopak do mnie wbije i przesiedzimy w domku :p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. ja raczej być powinnam ;) w domku spędzamy, nie lubię imprez

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak do 17 może będę, później też będę ale nie tutaj xd

    OdpowiedzUsuń