2017/12/21

Fiolet - nie taki straszny


Dzisiaj przygotowałam dla Was jedną stylizację, ale za to w morskich odcieniach, które zdaje się przypadły Wam do gustu - tak samo jak i mi :) Look jest trochę niezgodny z obecną porą roku, w końcu dzisiaj pierwszy dzień zimy, ale może przywoła Wam nam myśl jakieś ciekawe wakacyjne wspomnienia ;) Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba.


ubrania za starmonety: okulary - Wild Candy, naszyjnik - Original Future, sukienka - Wild Candy, torebka - Spring Surprises, buty - Special Offer

17 komentarzy:

  1. Pasuję tobie, nie moje klimaty, ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wszystko wygląda razem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz błąd w tekście. Powinno być chyba zdaje, a nie zadaje. Stylizacja mi jakoś nie przypadła do gustu, może temu, ze sukienka jak dla mnie jest poprostu brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podoba, bardzo ładne kolory, lekko i przyjemnie. No i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że ta sukienka jest nieładna. Może dlatego stylizacja mi się nie podoba
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja i cudowne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mi się nie podoba, ale podoba mi się stylizacja w sensie połączenia dodatków. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, ale sukienka sama w sobie jest brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie widziałam tak dobrej stylizacji za sm. Mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, a włosy wspaniale komponują się z całością.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko ja odnoszę wrażenie, że na pozytywny odbiór stylizacji działają włosy oraz wygląd twarzy?

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna i delikatna stylizacja :)
    ps. piękna twarz dollki i włosy!!

    OdpowiedzUsuń