2017/12/25

Polowanie na ubranie


Bazar przeszukiwałem chcąc znaleźć coś świątecznego, ale się nie udało. Znalazłem natomiast dwa piękne płaszcze i stwierdziłem, że idealnie nadadzą się do świąteczno-zimowych stylizacji. Oba artykuły pochodzą ze sklepu Fallen Angel. Pierwszy znalazłem granatowy, krótki płaszczyk, kosztował tylko 9sd. Tworząc z nim stylizację nie chciałem przesadzić. Ubrałem koszulę i spodnie z ciekawym wzorem. Całość dopełniły czarne buty, złote kolczyki i kontrastująca biała torebka. Drugim płaszczem, który znalazłem jest czarno-granatowy, ciężki HotBuys, kosztujący 22sd. Nigdy nie widziałem tej rzeczy w bazarze, dlatego ją kupiłem. Dobrałem do niego lekką, zwiewną koszulę i plisowaną spódnice. Dodatki dobrałem w kolorach pasujących do guzików płaszcza. 
Jak się Wam podobają zdobycze i moje świąteczno-zimowe stylizacje?


16 komentarzy:

  1. oba płaszcze same w sobie są fajne stylizacje też mi wpadły w oko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba płaszcze są ładne. Druga stylizacja jest cudna, natomiast pierwsza mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są ;) Druga stylizacja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam oba, czarny nawet lubię. Stylizacje są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze jestem zachwycona, szczególnie drugą stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcze mnie nie zachwyciły,miałam kiedyś ten czarny ale jakoś nie umiałam nic z nim wykombinować i go sprzedałam....jeśli chodzi o stylizacje to obie mi się podobają,ale w pierwszej zmieniłabym torebkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne stylki. Płaszcze są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje , uwielbiam ten 1 płaszcz i mam go od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi płaszcz jest naprawdę super! Stylizacja z nim jest lepsza ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam ten pierwszy plaszcz, czesto go wykorzystuje do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba płaszcze mam w szafie i bardzo je lubię, nadają się do wielu stylizacji. Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żaden z płaszczy mi się nie podoba, choć stylizacje są bardzo ładne

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również posiadam pierwszy płaszcz, uwielbiam go. Myślę, że świetnie poradziłeś sobie z wystylizowaniem ich. Cudne stylki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcze są super, muszę chyba ich poszukać :D
    Co do stylizacji, to druga skradła moje serce
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń